جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 49372
تاریخ انتشار: 10 مهر 1398 18:19
حجت‌الاسلام مصدق، معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: نفوذی‌های درون دستگاه قضا شناسایی و دستگیر شدند و پاکسازی همراه با شفاف سازی صورت گرفته است و این روند ادامه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق گفت: نفوذی‌های درون دستگاه قضا شناسایی و دستگیر شدند و پاکسازی همراه با شفاف سازی صورت گرفته است و این روند ادامه دارد. قوانین نیازمند برخی اصلاحات و تدوین می باشد که در برقراری نظم و عدالت باعث استحکام و اقتدار قوه قضائیه را نشان می دهد.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جاسک، گفت: اکنون می بینیم بیشترین وام های کلان در کشور مربوط به افراد منتصب به برخی افراد خاص بوده است.

وی با بیان اینکه این دست ها را به تعبیر رئیس قوه قضائیه که دست درازی به بیت المال کرده اند باید از بازو قطع شوند نه از مچ دست ، ادامه داد: امام با کمک مردم انقلاب کردند و هدف از انقلاب چه بوده است پس باید در جلوگیری از فساد و مفسدان اقتصادی کوتاه نیامده و عدالت باید زنده نگه داشته شود.

معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: در این مدت چند ماهه انتصاب آیت الله رئیسی در گرو برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی بیشتر کام ملت را شیرین کرده و این میسر نبوده مگر اینکه نفوذهای درون دستگاه قضا شناسایی و دستگیر شدند و پاکسازی همراه با شفاف سازی صورت گرفته است و این روند ادامه دارد.

مصدق اضافه کرد: قوانین نیازمند برخی اصلاحات و تدوین می باشد که در برقراری نظم و عدالت باعث استحکام و اقتدار قوه قضائیه را نشان می دهد.

گفتنی است، در پایان این جلسه برخی مسئولین مطالبی را در خصوص شترهای سرگردان و تعیین تکلیف پروژه هدایت آب های سطحی که مشتمل از زیر سازی ، جدول کشی ، آسفالت که توسط پیمانکار انجام نگرفته و مرتکب تخلف شده است، خواستار پیگیری آن شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر