جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 49328
تاریخ انتشار: 07 مهر 1398 19:05
مبارزان انصارالله، تنها با تکیه بر شجاعت خود، این تانک ها و زره پوش ها را در اختیار می گیرند و تنها با یک ابزار ساده، یعنی فندک، آن را به آتش می کشند.
در عملیات بزرگ «نصر من الله» که بزرگترین عملیات ارتش و انصارالله یمن علیه عربستان است رزمندگان انصارالله وعده و تهدید عبدالملک بدرالدین را محقق کردند.
سه سال پیش عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن، هنگام سخنرانی به مناسبت روز شهید، سعودی‌ها را با یک فندک تهدید کرد.
رهبر انصارالله با نشان دادن این فندک، با اعصاب و روان متجاوزان به یمن بازی کرد. آنها میلیون ها دلار هزینه می کنند و تانک و زره پوش می خرند و به یمن حمله می کنند، اما مبارزان انصارالله، تنها با تکیه بر شجاعت خود، این تانک ها و زره پوش ها را در اختیار می گیرند و تنها با یک ابزار ساده، یعنی فندک، آن را به آتش می کشند.
نیروهای یمنی از هیچ بمب یا موشکی برای هدف گرفتن تانک ها استفاده نمی کنند، بلکه عمداً آن ها را با فندک، آتش می زنند. یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن گفته است که در عملیات نصر من الله تلفات دشمن بالغ بر 500 کشته و زخمی بود. بیش از 200 تن از نیروهای دشمن نیز حین فرار در حملات هوایی خود ائتلاف عربی کشته شدند. در این عملیات بیش از 2000 تن از نیروهای دشمن اسیر شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر