جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 49310
تاریخ انتشار: 06 مهر 1398 19:02
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در اداور هشتم و نهم از استاد محمدرضا شجریان به خاطر درخواستش از صدا و سیما برای عدم پخش ربنایش، انتقاد کرد.
 بیژن نوباوه نماینده مجلس در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدا و ایثارگران شورای حل اختلاف استان تهران، گفت: ما ایام دفاع مقدس را بزرگ می‌داریم چرا که خود به آن نیاز داریم. این بزرگی نعمتی است که خداوند به ما عنایت کرده و لطفی بزرگی است که شاید بتوانیم آن راحفظ کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همانطور که اشاره شد ما به مولفه‌های قدرت نیاز داریم. اگر چه این مولفه‌ها صرفا توپ و تانک نیست. ما باید به مولفه‌های که می‌تواند زندگی ما را سامان داده و موجب شود تا در دنیا قد علم کنیم توجه کنیم تا بتوانیم برای آیندگان الگو باشیم. یکی از مهمترین مولفه‌های خودکفایی انسان خودکفایی فکری است. ۱۲ سال در خارج از کشور بودم. هم در فقیرترین کشور وهم در کشور‌هایی مانند انگلستان، فرانسه و آمریکا و امروز به شما می‌گویم باید اعتماد به نفس داشته باشید. ما از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نه تنها چیزی کم نداریم بلکه بیشتر هم داریم. مشکلی که استکبار با ما دارد مشکل موشک واتم نیست بلکه می‌ترسند که ما الگو شویم که الگو هم شده‌ایم چرا که ببینید مسلمانان شیعه نیجریه چقدر افزایش پیدا کرده است.

نوباوه ادامه داد: حال که قدرت نظامی داریم و ترسی از آن‌ها نداریم به نام مدرنیته سعی دارند لباس پاره به تن فرزندان ما کنند. باید از این گونه اقدامات فرهنگی آن‌ها ترسید. وزیر بهداشت می‌گوید مردم دچار افسردگی شده‌اند چرا که برای امام حسین گریه می‌کنند، ولی باید توجه کنند که ناراحتی میان افراد غیرمذهبی تا افراد مذهبی بیشتر است و گریه بر امام حسین ایستادگی است. آن‌ها در این حوزه تلاش می‌کنند به گونه‌ای که گویا امروز فقط تنها مشکل رفتن خانم‌ها به استادیوم است. متاسفانه داخل بدنه نظام افرادی در این حوزه‌ها تلاش می‌کنند.

این نماینده مجلس در اداور هشتم و نهم اظهار کرد: آقای شجریان یک ربنا دارد. آن وقت به آقای ضرغامی گفت: آن را پخش نکنید. شاید به خاطر همان ربنا خدا دست تو را می‌گرفت. آن وقت نامش را در منطقه‌ای می‌زدند که آن منطقه ده‌ها هزار شهید دارد.

نوباوه گفت: بسیاری از کشور‌ها در مقالات علمی که به تولید تبدیل می‌شوند ضعیف هستند در ایران از هر ۸۰۰ مقاله یک مقاله به تولید تبدیل می‌شود. از ۲۳ وزیر یک نفر درست عمل نمی‌کنند. آن فرد خودش می‌گوید ۴ هزار میلیارد تومان ثروت دارد. آن وقت آن فرد FATF را امضا می‌کند و در مقابل تعجب آمریکایی‌ها از این کار می‌گوید من آن را تایید می‌کنم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر