سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: 49232
تاریخ انتشار: 02 مهر 1398 10:42
گمرک و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به‌منظور تأمین تجهیزات مورد نیاز تولید‌کنندگان همکاری می‌کنند.
به گزارش راه امروز: بهمن حسین‌زاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، از همکاری گمرک با این شرکت به‌منظور تأمین تجهیزات مورد نیاز تولیدکنندگان در سال رونق تولید خبر داد. وی با اعلام این خبر افزود: ساختمان گمرک در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی وجود داشت، اما جزو گمرکات تعطیل شده بود و از سال 97 تلاش شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به منظور فعال کردن این نمایندگی گمرکات تلاش‌های بسیار انجام داد و در نهایت توانست بار‌دیگر ساختمان گمرک را در نمایشگاه بین‌المللی افتتاح کند. 
حسین‌زاده با یادآوری این نکته که شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حدود 90 نمایشگاه به‌صورت سالانه برگزار می‌کند، اظهار داشت: برای حضور ویژه شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه‌ها و همکاری آنها با شرکت‌های ایرانی مطابق با کنوانسیون‌های موجود، گمرک در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران افتتاح شده است. 
وی تصریح کرد: این شعبه از گمرک خدمات بسیار مهمی به شرکت‌هایی خواهد داد که قصد واردات تکنولوژی به ایران را داشته باشند که در شرایط تحریم اقتصادی این گام تأثیر بسزایی در ایجاد رونق در صنعت ایرانی خواهد داشت.
 مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت: این نمایندگی گمرک ایران قرار است پس از این خدمات گمرکی به شرکت‌های واردکننده کالاها که در نمایشگاه‌های مختلف حاضر می‌شوند ارایه دهد و امور ترخیص کالا را برای این شرکت‌ها تسهیل کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر