پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: 49224
تاریخ انتشار: 01 مهر 1398 10:40
«فرشید الازمنی» عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس در نوشتاری کوتاه با تبریک فرا رسیدن این هفته و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در ادامه نقش‌آفرینی‌های پرستاران را در ۸ سال جنگ تحمیلی یادآور شده است.
به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، متن نوشتار به شرح ذیل است: 

به نام الله پاسدار خون شهیدان که با خون خود درختان اسلام را آبیاری کردند
سی و یکم شهریور یادآور جان‌فشانی‌های شهیدان و بزرگ‌مردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است، همان‌هایی که از همه چیز خود گذشتند تا ما امروز در سایه بزرگ نخل امنیت بنشینیم،عده‌ای با نام و عده‌ای بی‌نام، عده‌ای زنده و عده‌ای نهفته در دل خاک، عده‌ای معلوم و عده‌ای خیال‌باف برگشت پاره‌های تن خود، هنوز گرمای خاک طلائیه داغ بر داغ می‌افزاید و ‌حرارت پلاک‌هایی که بوی خدا میدند و قلب هر جنبنده‌ای را می‌سوزاند.
 دفاع مقدس یعنی مدرسه‌ای که در آن خیلی چیزها را درس گرفتیم. چه در آن حضور داشته باشیم و چه این‌که روایات و تصاویر آن را شاهد باشیم. در این مدرسه عشق، هم نقش پرستاران بدون اغراق بیشتر از خط مقدم جبهه نباشد، کمتر نیست.
هر لحظه پرستاران در خط مقدم جبهه حضور داشتند و آلام بیماران را التیام می‌بخشیدند. این التیام از روی اجبار نبود، بلکه بوی عشق و ایثار می‌داد. پرستاران نزدیک‌ترین افراد به شهدا و جانبازان هستند که با خون خود درخت این انقلاب شکوهمند را آبیاری کرده‌اند.
برچسب ها: دفاع مقدس
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر