شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 49221
تاریخ انتشار: 01 مهر 1398 08:44
کرده است. سردبیر خبرگزاری میزان با انشار پستی در توییتر، نام متهم مجهول پرونده جرائم مدیران سایپا را فاش کرد.
«آیه دریس»، مجری و تهیه کننده شبکه «من و تو» همان فردی است که بنابر اظهارات نماینده دادستان، ۱۸ میلیارد از سرمایه بیت المال را به غارت برده و در سال ۹۴ به خارج از کشور مهاجرت 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدتی است که خبر دستگیری برخی از مدیران و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا، سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی شده است. این افراد به اتهام اخلال در نظام ارزی از طریق ثبت سفارش‌های صوری و غیر واقعی و انجام معاملات ارزی در سطح کلان، اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی از طریق تحصیل ۱۶۷ هزار و ۸۳۴ دستگاه خودرو با انحصار و بهره‌مندی از رانت و همچنین اخلال در نظام اقتصادی از طریق فعالیت شرکت هرمی به مبلغ ۲۶۳ میلیارد ریال و پولشویی به میزان سه هزار و دویست میلیارد تومان با ۲۶۰ حساب بانکی دستگیر شده‌اند.

با تحقیقاتی که از حساب‌های وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی در شرکت شهاب پارس برآمده است، بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که گفته می‌شود مجری شبکه ضد انقلاب من‌و‌تو و مجری مرجان تی‌وی بوده که سال ۹۴ از کشور خارج شده است.

روز گذشته مصادف با ۳۰ شهریور ۹۸، جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران سایپا برگزار شد که در جریان آن پای متهم دیگری هم به میان آمد که البته نامی از او برده نشد؛ و حالا به دنبال برکزاری این دادگاه، محمد فراهانی، سردبیر خبرگزاری میزان، با انتشار تصویری در حساب توبیتر خود، متهم مجهول پرونده سایپا را معرفی کرد.
 

بر همین اساس آیه دریس، مجری و تهیه کننده شبکه «من و تو» همان فردی است که ۱۸ میلیارد از سرمایه بیت المال را به غارت برده و در سال ۹۴ به خارج از کشور مهاجرت کرده است.
 
آیه دریس کیست؟
دریس از مجریان و تهیه کنندگان اصلی شبکه «من و تو» می‌باشد که سابقه مصاحبه با فرح پهلوی نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

وی چندی پیش نیز با حضور در تجمع همجنسگرایان در لندن، حمایت خود را از این افراد اعلام کرد.
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر