جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 49152
تاریخ انتشار: 26 شهريور 1398 17:10
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تسهیل ارتباط تجار با استفاده از پلتفرم‌های جدید مانند سککوک می‌تواند در روند صادرات و واردات کمک‌کننده اقتصاد کشور باشد.
حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه زمان استفاده از سامانه‌ها و پلتفرم‌های جدید با هدف رشد اقتصادی و شفاف‌سازی معاملات در شبکه بانکی فرا رسیده است، گفت: هر چقدر نرم‌افزارها و سامانه‌هایی باشد که بتواند اطلاعات مربوط به موجودی و نیاز کشور در حوزه نیاز به واردات و قیمت‌ها را شفاف‌سازی کند به نفع کشور است.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه تسهیل ارتباط تجار می‌تواند در روند صادرات و واردات کمک‌کننده باشد، تصریح کرد: اینکه سامانه‌ای بتواند چنین ارتباطی را شکل داده و تقویت کند مورد حمایت است.
وی با بیان اینکه جهت گیری‌های اخیر بانک مرکزی در حوزه روی آوردن به نوآوری‌های جدید در حوزه مالی قابل تقدیر است، افزود: اینکه سامانه‌ای مانند سککوک بتواند در بستر وب به خلق و تامین منابع مالی برای واحدهای تولیدی کمک کند یعنی رسیدن به سطحی از تحول در شبکه بانکی که باید با حمایت‌های مناسب این رویه ادامه‌دار باشد.
این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه رونق اقتصادی در گرو توجه به نقدینگی موجود در جامعه و استفاده بهینه از آن است، گفت: استفاده از پلتفرم‌های جدید مالی می‌تواند برای این نوع نقدینگی‌ها نیز برنامه‌های مناسبی داشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شفافیت اقتصادی با استفاده از سامانه‌های بر بستر وب افزایش خواهد یافت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر