پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 49095
تاریخ انتشار: 20 شهريور 1398 16:40
سخنگوی دولت گفت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است.
موضوع مرحوم سحر و حضور زنان در ورزشگاه ها یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت ها را نداشته باشد.

علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر سران قوا، گفت: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود. در این جلسه اوضاع اقتصادی کشور و برنامه های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یکی از محورهای مهم این نشست بوده است. از دیگر محورهای نشست اخیر، بررسی در خصوص مسائل منطقه ای، بین المللی، آخرین وضعیت برجام و گام سوم ایران و همچنین تاکید بر مبارزه با فساد و رفتاری پیشگیرانه در این خصوص بود.
ربیعی در ادامه اعلام کرد: موضوع مرحوم سحر و حضور زنان در ورزشگاه ها یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت ها را نداشته باشد.
وی افزود: خانم‌ها هم می توانند در همه بازی های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی ها رفع شود.
سخنگوی دولت در مورد خودسوزی دختری که به دختر آبی معروف شد،‌ گفت: گزارش‌هایی تهیه می‌شود و ابعاد موضوع بررسی می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر