چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 48688
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1398 18:37
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی در نخستین نشست خبری وزیر امور خارجه گفت: ظریف هرچه بیشتر گذشت، به دین و ایران باورمندتر شد. ظریف پدیده عصر ماست. او بهترین، کارداراترین و شایسته‌ترین وزیر امور خارجه از عهد خارجه تاکنون است. او در مذاکره با شش قدرت جهانی با قدرت بیرون آمد.
وی با بیان اینکه شایسته بود خواهران و برادران داخلی در این جلسه صحبت می‌کردند، اظهار داشت: آقای ظریف من شما را خیلی دوست دارم. می‌دانم آقای ظریف تعریف از خود برنمی‌تابند و به شدت فرهیخته و افتاده هستند. تاریخ گواهی می‌دهد افراد بزرگ چه رنج‌هایی گرفتار شدند و از طعن‌ها و کین‌های دوست و دشمن برخودار شدند.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات تصریح کرد: ظریف هرچه بیشتر گذشت، به دین و ایران باورمندتر شد. ظریف پدیده عصر ماست. او بهترین، کاردارترین و شایسته‌ترین وزیر امور خارجه از عهد خارجه تاکنون است. او در مذاکره با 6 قدرت جهانی با قدرت بیرون آمد.

دعایی ادامه داد: ما به او مدیون هستیم. او می‌توانست پس از تحصیل در آمریکا، در همان کشور صاحبت کرسی در دانشگاه‌ها شود، مسئولیتی نپذیرد و جوانی و میانسالی‌اش را صرف دعواها نکند، می‌توانست پس از برجام، بار مسئولیت را پس از اوج کامیابی به زمین بگذارد ولی یک تنه در برابر امواج بلاها ایستاد و سینه در برابر طعن‌ها و دشمنی‌ها ایستاد که در نهایت تحریم شد. 
وی با بیان اینکه این تحریم نشانه کارآمدی اوست، خاطرنشان کرد: ما به او مدیون هستیم که در برابر بدترین فشارها ایستادگی کرده و آرامش و آسایش را انتخاب نکرد و بار مسئولیت را زمین نگذاشت. مفتخریم بدترین دشمن درباره او می‌گوید وقتی او در تلویزیون دیدم گفتیم قطعا ما بازنده‌ایم. مفتخریم او ایرانی متدین و ایران پرست است. مفتخریم رهبر انقلاب دین‌باوری، میهن‌پرستی و... او را ستوده و به او اعتماد کامل دارد.
وی گفت: ظریف یک تنه و یک سره در برابر گاندوهای داخلی و کابوهای خارجی ایستاد به گونه ای که دشمن متخاصم چاره ای جز تحریم او نداشت.

ظریف در خبرنگاردوستی الگوی تمام عیار است
محمد خدادی در نخستین نشست خبری وزیر امور خارجه گفت: ظریف یک خبرنگار حرفه‌ای است که محتوای کارش بر جسمش غلبه داشته است. او یک خبرشناس، خبرساز و جریان‌ساز است. ما به خود می‌بالیم یک خبرنگار در مصاف خبری خط مقدم جریان رسانه‌ای و خبری ما در برابر جریاناتی که ایران را هدف گرفته‌اند، باشد.
وی با بیان اینکه در خبرنگار دوستی ظریف یک الگوی تمام عیار است، اظهار داشت: تمام مسئولان الگوی ارتباطی ظریف در مستندات‌سازی اطلاعات در برابر جریانات را استفاده کنند و خبرنگار دوستی ظریف را به عنوان یک شیوه قرار بدهند. ساختن کلیدواژه و جریان‌سازی خبری نمونه و الگویی است که بد نیست کلاسی بگذاریم و از توانانی ایشان استفاده کنیم.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امیدواریم در دفاع از ایران و انقلاب پیوسته و همراه و همدل با یکدیگر باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر