پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: 48628
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1398 14:54
دانیل پاولویچ برای فصل جدید از چند تیم ایتالیایی پیشنهاد دریافت کرده است و یک پیشنهادی نیز از استقلال تهران در ایران دریافت کرده است که آندره آ استراماچونی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند.
توتومرکاتو نوشت دانیل پاولویچ پیشنهادی از تیم ایرانی استقلال دریافت کرده است و ممکن است شاگرد آندره آ استراماچونی در این تیم شود.

به گزارش توتومرکاتو، دانیل پاولویچ مدافع بوسنیایی که سابقه بازی در تیم هایی نظیر سامپدوریا و فروزینون را در کارنامه خود دارد، اصالت سوئیسی دارد ولی برای تیم ملی فوتبال بوسنی بازی می کند. دانیل پاولویچ برای فصل جدید از چند تیم ایتالیایی پیشنهاد دریافت کرده است و یک پیشنهادی نیز از استقلال تهران در ایران دریافت کرده است که آندره آ استراماچونی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند.  این در حالی است که تیم هلاس ورونا نیز خواستار دانیل پاولویچ است و فروزینون نیز قصد بازگشت او را دارد.

روز گذشته نیز سایت ایتالیایی alfredupedulla خبر داد "بوکاری درامه" با استقلال ایران به توافق رسیده و به زودی قرارداد خود را امضا خواهد کرد که باشگاه استقلال اعلام کرد این انتقال منتفی شده است.باید منتظر ماند و دید که آیا دانیل پاولویچ با استقلال به توافق خواهد رسید یا نه؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر