پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 48609
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1398 01:05
سرويس ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) براي اولين بار در اپليکيشن آپ ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی سمات به نقل از آپ؛ از این پس کاربران اپلیکیشن آپ می توانند به راحتی ضمن استعلام وضعیت سجامی شدن خود نسبت به ثبت ‏نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) اقدام و به باشگاه مشتریان بازار سرمایه بپیوندند.


سجام به عنوان زیرساخت پروفایلینگ یکپارچه و فراگیر فعالان بازار سرمایه به ویژه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و درگاه واحد خدمات دهی به تمامی ارکان بازار، نهادهای مالی، ناشران و مخصوصاً سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی مطرح بوده و اپلیکیشن آپ با توجه به گستره کاربران و شبکه فراگیر خود با راه اندازی این خدمت جدید، گامی نوین در ارائه خدمات بازار سرمایه به مشتریان خود برداشته است. 
سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.
بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی،  شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.
براساس این گزارش، سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir  ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر