شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 48440
تاریخ انتشار: 29 تير 1398 14:20
تفاهم نامه همکاری میان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور امروز شنبه در حاشیه نمایشگاه الکامپ به امضا رسید.
به گزارش شاتا، علی رهبری به عنوان رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و محمدباقر اثنی عشری به عنوان رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای این تفاهم نامه را به امضا رساندند.

توسعه کاربردهای تجارت الکترونیکی، آموزش، ترویج و فرهنگ سازی در این حوزه و تحقق دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال از موضوعات مهم این تفاهم نامه همکاری است.

همچنین تسهیل و حمایت از توسعه کسب و کارهای الکترونیکی و کسب و کارهای مبتنی بر فاوا، توسعه بکارگیری امضای الکترونیکی و تدوین ضوابط و مقررات مرتبط با کسب و کارهای الکترونیکی و کسب و کارهای مبتنی بر فاوا از دیگر موضوعات پنج گانه این تفاهم نامه هست.

در این راستا مرکز توسعه تجارت الکترونیکی باید ایجاد زمینه مشارکت و تسهیل در دسترسی به منابع اطلاعاتی لازم جهت توسعه کاربردهای تجارت الکترونیک و همکاری و مشارکت در دوره های آموزش، ترویج و توسعه تجارت الکترونیکی در استانها و شهرها را در دستور کار خود قرار دهد.

همچنین در ادامه از دو سامانه سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی(امتا)و سامانه ثبت نام غیرحضوری گواهی امضای الکترونیکی در غرفه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ با حضور قائم مقام وزیر در امور بازرگانی، سرپرست سازمان توسعه تجارت و رییس سازمان حمایت رونمایی به عمل آمد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر