جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 48391
تاریخ انتشار: 25 تير 1398 10:33
در بازار امروز سه‌شنبه بیست و پنجم تیر قیمت سکه و قیمت طلا نسبت به روز گذشته کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
 براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۸ هزار و ۱۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۱۵ دلار قیمت خورد.
صرافی ملی قیمت دلار را برای سه‌شنبه بیست و پنجم تیر بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی دوشنبه، ۱۲ هزار ۱۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار تومان خریداری می‌کنند.
قیمت فروش یورو، نیز در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت و ۱۴ هزار ۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار ۹۵۰ تومان است.
اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (سه‌شنبه بیست و پنجم تیر ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۲ هزار و ۵۷۱ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۳۰۳ ریال ارزش‌گذاری شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر