جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 48147
تاریخ انتشار: 10 تير 1398 18:52
دو روز پیش کاخ ریاست جمهوری فرانسه ویدئویی ۱۹ ثانیه‌‎ای از گفتگوی ایوانکا ترامپ، ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، جاستین ترودو،نخست وزیر کانادا و کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین‌لمللی پول، در اینستاگرام خود منتشر کرد.
 


یک ویدئوی کوتاه از گفتگوی سران چند کشور و ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، واکنش فراوانی در فضای مجازی ایجاد کرده است.  دو روز پیش کاخ ریاست جمهوری فرانسه ویدئویی ۱۹ ثانیه‌‎ای از گفتگوی ایوانکا ترامپ، ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، جاستین ترودو،نخست وزیر کانادا و کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین‌لمللی پول، در اینستاگرام خود منتشر کرد. این ویدئو را خبرنگار بی‌بی‌سی، در توییتر بازنشر کرد که بیش از ۱۷ میلیون بار دیده شده است.

يك ویدئو از مکالمه امانوئل مکرون، ترزا می، جاستین ترودو و کریستین لاگارد نشان می‌دهد و ایوانکا ترامپ دختر آقای ترامپ سعی می‌کند وارد گفتگو شود. ویدئو مربوط به اجلاس سران گروه بیست در اوزاکای ژاپن است که جمعه و شنبه گذشته برگزار شد.

در میان کسانی که به این ویدئو واکنش انتقادی نشان دادند می‌توان به الکساندریا اکاسیو کورتز جوانترین نماینده زن در تاریخ کنگره آمریکا اشاره کرد که در توییتی نوشت:
ممکن است برای بعضی تکان دهنده باشد اما دختر کسی بودن باعث صلاحیت شغلی نمی‌شود. این به جایگاه دیپلماتیک ما لطمه می‌زند. او همچنین نوشت آقای ترامپ باید یک دیپلمات صاحب صلاحیت را با خود به این اجلاس می‌برد.


ایوانکا ترامپ در میان سران کشورهای گروه بیست در هامبورگ سال ۲۰۱۷

حضور ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر همسرش در اجلاس‌های سران پیش از این هم بحث برانگیز شده بوداز جمله دو سال پیش در همین اجلاس گروه بیست در هامبورگ زمانی که ایوانکا ترامپ در عکس دسته جمعی رهبران حضور داشت. ایوانکا ترامپ پس از سفر ژاپن در سفر پدرش به کره جنوبی و قدم گذاشتن در منطقه حائل دو کره نیز همراه پدرش بود. ایوانکا ترامپ این تجربه را "سورئال" توصیف کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر