جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 47952
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1398 19:04
صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند. همچنین امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای خرید از مردم ۱۲ هزار و ۳۸۲ تومان اعلام کرده‌اند.
سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۴۲ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هم ۴۰۹ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۴۴۲ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۶۱۸ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۷۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۹ هزار و ۸۰۰ تومان تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۲۶.۴ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان است.

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها: ۱۲هزار و ۳۸۲ تومان

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۳۸۲ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۵ تومان و ۹ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۵ هزار و ۷۴۳ تومان و ۸ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

برچسب ها: سكه ، دلار ، يورو
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر