چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 47745
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1398 14:03
نایب رئیس و دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و انگلیس با اشاره به تخلیه مکان اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران به دلیل اجاره بهای سنگین، گفت: فعلا مسائل مربوط به اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران در دفتر رئیس اتاق بریتانیا انجام می‌شود.
امیرهوشنگ امینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران تعطیل نشده است، گفت: حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس و لرد نورمن لامونت رئیس اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران تعطیل نشدن اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران را پیش از این اعلام کرده‌اند. 

وی در پاسخ به این سوال که  چه اتفاقی افتاد که مسائلی در مورد تعطیلی این اتاق مطرح شد، گفت: در حال حاضر اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همه امور برقرار است، اما دفتر قبلی این اتاق تخلیه شده است.

نایب رئیس و دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و انگلیس بیان داشت: مسائلی که در رابطه با تعطیلی اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران مطرح شد، جنبه تبلیغاتی داشت و می‌خواستند اعلام کنند، مسائل ناشی از تحریم‌ها موجب تعطیلی اتاق بریتانیا - ایران شده است، در حالی که اصلا این گونه نیست. 
وی بیان داشت: تا یک سال و نیم پیش اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران در ساختمانی متعلق به شرکت نفت قرار داشت، اما به علت تعمیرات این ساختمان، اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران از آن مکان به مکان دیگری که اجاره‌بهای بسیار بالایی داشت، منتقل شد. 
امینی با بیان اینکه به علت کاهش تعداد اعضا اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران امکان پرداخت هزینه سنگین اجاره بهای مکان جدید اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران امکان‌پذیر نبود، گفت:  بنابراین تصمیم گرفته شده  دفتر این اتاق تخلیه و فعلا مسائل مربوط به اتاق بازرگانی بریتانیا - ایران در دفتر رئیس اتاق بریتانیا - ایران لرد نورمن لامونت و همچنین دبیر کل این اتاق انجام شود، تا جای دیگری پیدا شود.

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و انگلیس تاکید کرد: انجام هیچ اموری در این دفتر متوقف نشده است و کارها مانند سابق ادامه دارد. 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر