جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 47448
تاریخ انتشار: 20 ارديبهشت 1398 14:46
تارنمای شبکه تلویزیونی ان بی سی امروز خبر داد که گروه‌های مخالف ترامپ چندین درخواست استیضاح او را با ۱۰ میلیون امضا تحویل رشیده طلیب نماینده دموکرات ایالت میشیگان شد.
تارنمای شبکه تلویزیونی ان بی سی امروز خبر داد که گروه‌های مخالف ترامپ چندین درخواست استیضاح او را با ۱۰ میلیون امضا تحویل یکی از نمایندگان دمکرات مجلس آمریکا دادند.


به نوشته شبکه آمریکایی ان بی سی، این درخواست‌ها دیروز (۱۹ اردیبهشت) تحویل رشیده طلیب نماینده دموکرات ایالت میشیگان شد. این نماینده طرحی را تقدیم کمیته قضایی مجلس کرده که در صورت تصویب، در مورد احتمال ارتکاب جرائم قابل استیضاح از سوی رئیس جمهوری آمریکا تحقیق خواهد شد.
نتایج نظرسنجی تازه موسسه افکارسنجی ایپسوس و خبرگزاری رویترز نیز نشان می‌دهد که تعداد آمریکایی‌های خواهان استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با پنج درصد افزایش به ۴۵ درصد رسیده است.
نظرسنجی اخیر رویترز و ایپسوس نشان می‌دهد که دموکرات‌ها و مستقل‌ها حمایت بیشتری از استیضاح ترامپ می‌کنند.
گزارش رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا به تازگی و پس از ۲۲ ماه به اتمام رسید و وزارت دادگستری آمریکا پس از سانسور بخش‌هایی از آن، این گزارش را منتشر کرد.
هرچند وزارت دادگستری، ترامپ را از تبانی با روس‌ها تبرئه کرده، اما گفته می‌شود رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از اقدامات خود در اجرای عدالت کارشکنی کرده است که این موضوع می‌تواند زمینه ساز استیضاح وی شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر