پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 47431
تاریخ انتشار: 18 ارديبهشت 1398 18:16
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی گشت های امنیتی به نام گشت رضویون خبر داد و گفت: امیدوارم با توجه به انجام اقدامات اولیه این مهم تا قبل از پایان امسال راه اندازی شود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی گشت های امنیتی به نام گشت رضویون خبر داد و گفت: امیدوارم با توجه به انجام اقدامات اولیه این مهم تا قبل از پایان امسال راه اندازی شود.

 سردار حسین اشتری در حاشیه همایش تجلیل از اساتید و هیات علمی دانشگاه انتظامی امین افزود: هم اکنون تفاهمنامه همکاری بین نیروی انتظامی با سازمان بسیج در زمینه تعامل و همکاری هرچه بیشتر در خصوص راه اندازی گشت رضویون به امضا رسیده است.

وی که با ایرنا گفت وگو می کرد، ادامه داد: ارتقا امنیت مردم از مهمترین اهداف راه اندازی این گشت است، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، گشت رضویون یا همان «گشت های امنیت محله محور» پس از راه اندازی و شروع رسمی فعالیت خود قطعا نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت که مردم می توانند شاهد آن باشند.

سردار اشتری گفت: هم اکنون برای راه اندازی گشت رضویون با مسئولان استان های مختلف کشور هماهنگی های لازم انجام گرفته که رضایت مردم از پلیس خدمت گذار بهترین سرمایه ناجا در زمینه ارائه هرچه بیشتر خدمات است.

فرمانده ناجا افزود: به واسطه تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی امنیت افزایش یافته و از آسیب های اجتماعی جلوگیری شده است، سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای ارتقا امنیت برداشته شده است اما موضوع امنیت فراگیر و نیازمند حمایت همه دستگاه های مربوطه است.

اشتری گفت: افزایش اختیارات، دسترسی های بیشتر و بهره مندی از زیرساخت ها و تجهیزات از جمله موارد است که در ارتقا امنیت موثر بوده و می تواند با توجه به ظرفیت های موجود پلیس و تجربه موجود اثرات مثبت تری در جامعه داشته باشد.

وی در خصوص دغدغه مقام عظمای ولایت در زمینه فضای مجازی نیز گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس فتا در مقابله با بسیاری از مسائل و موارد این فضا به انجام رسیده است اما با توجه به شرایط موجود باید فعالیت بیشتری در این مهم انجام پذیرد.

اشتری در مورد برخی تبلیغات فروش سلاح های غیر مجاز در فضای مجازی، گفت: موضوع برخورد قانونی با فروش سلاح های غیر مجاز در برخی شبکه های اجتماعی از سال های گذشته مطرح بوده و همچنان نیروی انتظامی با هرگونه اقدام در خصوص به خطر انداختن امنیت مردم برخورد خواهد کرد.

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر