جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 47392
تاریخ انتشار: 17 ارديبهشت 1398 13:38
وزیر آموزش و پرورش خبر داد: ۳متخصص را مأمور کردم!

اقدامات پلیسی برای کشف «ریشه تولید کلیپ‌های اخیر در مدرسه»

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف دشمن، ناامید کردن مردم است، گفت: ۳ متخصص را مأمور کردم تا ریشه تولید کلیپ‌های اخیر درباره مدارس را بررسی و مشخص کنند.
به گزارش راه امروز: وزیر آموزش و پرورش گفت: اخیراً هم کلیپ‌هایی به سرعت در فصای مجازی پخش شده و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده که باعث می‌شود به این مقوله توجه بیشتری شود و باید در فرایندهای آموزش و پرورش دقت بیشتری داشته باشیم.از دیروز ۳ متخصص را مأمور بررسی این موضوع کردم تا ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود زیرا اعتماد عمومی و باور مردم متدین را نگران می‌کند.
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی نماز با اشاره انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی درباره مدارس، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف دشمنان تغییر هویت فرزندان ماست؛ هویتی که با آموزه‌های ایرانی و اسلامی عجین شده است.
وی با بیان اینکه امروز جنگ مستمر و بسیار عظیمی بر علیه کشور ما صورت گرفته است و هدف اصلی‌اش تغییر هویت نسل جدید ماست، گفت: در این فضای ناجوانمردانه، دشمن از هر وسیله‌ای برای پیروزی و فتح سنگرهای خودش استفاده می‌کند که بیشترین سنگرها در عرصه تعلیم و تربیت است و امیدوارم با حضور و همراهی صاحبنظران حوزه آموزش و پرورش و خارج از آموزش و پرورش در این جنگ به پیروزی برسیم.

بطحایی ادامه داد: گاهی شاهد هستیم دشمن به روش‌های مختلف تلاش می‌کند تا خانواده‌ها را نگران کند و کلیپ‌ها و تصاویری در فضای مجازی پخش می‌شود که هرچه توجه می‌کنیم بیشتر به این می‌رسیم که هدف اصلی آن، ناامید کردن مردم متدین و انقلابی است.

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمن بی اعتماد کردن مردم به آموزش و پرورش و معلمان است، افزود: اخیراً هم کلیپ‌هایی به سرعت در فصای مجازی پخش شده و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده که باعث می‌شود به این مقوله توجه بیشتری شود و باید در فرایندهای آموزش و پرورش دقت بیشتری داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: از دیروز ۳ متخصص را مأمور بررسی این موضوع کردم تا ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود زیرا اعتماد عمومی و باور مردم متدین را نگران می‌کند؛ امیدوارم پلیس فتا هم در این موضوع به ما کمک کند زیرا این کلیپ‌ها بی نام و نشان هستند و تصاویر پخش شده، مدرسه و معلم را تلقین می‌کند لذا حراست و بازرسی این موضوع را به ویژه موضوع اخیر را پیگیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاري فارس 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر