پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 47252
تاریخ انتشار: 07 ارديبهشت 1398 13:55
مدارک پزشکی دو متهم دیگر در حال بررسی است

تائید سکته یکی از اعضای هیئت مدیره سابق بانک سرمایه

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نتیجه پزشکی قانونی در مورد یک نفر از اعضای هیئت مدیره سابق بانک سرمایه به مراجع قضایی اعلام شده است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اعلام اینکه نتیجه پزشکی قانونی در مورد یک نفر از اعضای هیئت مدیره سابق بانک سرمایه به مراجع قضایی اعلام شده است، گفت: تاکنون سکته یک نفر از سوی تایید پزشکی قانونی تایید شده است. بنابر حکم قاضی مسعودی مقام، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

به گزارش فارس، احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اعلام اینکه نتیجه پزشکی قانونی در مورد یک نفر از اعضای هیئت مدیره سابق بانک سرمایه به مراجع قضایی اعلام شده است، گفت: تاکنون سکته یک نفر از سوی تایید پزشکی قانونی تایید شده و مدارک پزشکی دو نفر دیگر در دست بررسی است.

 بنابر حکم قاضی مسعودی مقام، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

قاضی مسعودی مقام رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در پاسخ به این سوال که آیا حکم سه تن از مدیران سابق بانک سرمایه اجرا شده است؟ گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمی‌دانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر