پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 47119
تاریخ انتشار: 26 فروردين 1398 19:52
برگزاری نهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور از زبان نقره‌کار شیرازی

زمان انتخاب رئيس پارلمان بخش خصوصي

اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران در اولین نشست دوره نهم که 26 خرداد تشکیل خواهد شد، برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس و اعضای هیئت رئیسه را در دستور کار دارند.
هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در دوره نهم، اولین نشست خود را در 26 خرداد سال جاری برگزار خواهند کرد تا فعالیت این دوره به طور رسمی در پارلمان بخش خصوصی کشور کلید بخورد.

اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران در اولین نشست دوره نهم، برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس و اعضای هیئت رئیسه را در دستور کار دارند.

انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور 11 اسفند 97 برگزار شد و 33 اتاق کشور اعضای هیات نمایندگان خود را شناختند. انتخابات اتاق بندرعباس نیز که با اختلال همراه و لغو شده بود، خردادماه برگزار می‌شود تا این اتاق نیز تعیین تکلیف شود.

انجمن نظارت بر انتخابات نهمین دوره اتاق‌های سراسر کشور پیش از این در اطلاعیه‌ای که به امضای حسین نقره‌کار شیرازی، رئیس این انجمن رسیده بود نتایج انتخابات 33 اتاق را تایید کرده بود و اکثر اتاق‌ها در این مدت با تشکیل جلسه در دوره جدید، تکلیف اعضای هیت رئیسه و نمایندگان خود در هیات نمایندگان اتاق ایران را مشخص کرده‌اند. بنابراین اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران شامل نماینده تشکل‌های زیرمجموعه و نمایندگان اتاق‌های سراسر کشور از جمله 60 عضو هیات نمایندگان اتاق تهران شامل 20 نماینده دولت، 26 خرداد تشکیل جلسه خواهند داد تا انتخابات برای تعیین رئیس و اعضای هیت رئیسه شامل 4 نواب رئیس، یک خزانه‌دار و یک منشی را برگزار کنند و فعالیت پارلمان بخش خصوصی در دوره نهم را کلید بزنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر