پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 46946
تاریخ انتشار: 15 فروردين 1398 02:29
تساوی استقلال برابر سایپا

شفر: بازی می‌توانست ۸ بر یک شود

سرمربی تیم استقلال گفت: موقعیت‌های بیشتری نسبت به سایپا داشتیم و شاید بازی می‌توانست ۸ بر یک شود.
«شفر» در پایان اضافه کرد: قبل از شروع لیگ و در نیم فصل هم گفتم که می‌خواهم استقلال خوب و جدید بسازم. شاید چند هفته قبل کسی نمی‌گفت استقلال شانس قهرمانی دارد اما ما قبل از داربی نشان دادیم می‌توانیم قهرمان شویم.

به گزارش ایسنا، «وینفرد شفر» بعد از تساوی استقلال مقابل سایپا در نشست خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، یکی از مهم‌ترین مسائل برای من هواداران در برد و باخت هستند. همواره با هواداران صحبت می‌کنم و به آنها گوش می‌دهم به ویژه در استقلال که آن‌ها مالک اصلی تیم هستند. امروز به ما ۹۰ دقیقه و یا بیشتر کمک کردند و از آنها تشکر می‌کنم. امروز همه هواداران داخل ورزشگاه و خارج از ورزشگاه پشت ما هستند.

او افزود: ما ۸۰ دقیقه حمله کردیم ولی گل نزدیم. باید شوت بهتری توسط داریوش، کریمی، منشأ، ایسما و تبریزی بزنیم و شانس زدن ۸ گل داشتیم. در دقایق آخر نیز سایپا یک شانس داشت. سایپا تیم خوبی است و تنها یک شانس داشت و آنها به دنبال استفاده از توپ بلند هستند و شاید بازی می‌توانست ۸ بر یک شود. باید درباره بازی‌های بعدی صحبت کنیم. بعد از دربی بازیکنان ما ناراحت بودند و در ۱۵ دقیقه اول شبیه سایپا بودیم و سپس بهتر شدیم. باید بیشتر روی دیرک اول و دوم می‌رفتیم و می‌خواستیم برنده باشیم اما نشد. باید برای دیدار با الهلال آماده شویم. شاید دانشگر برگردد و روزبه نیز مشکلی داشت. به قطر سفر می‌کنیم که برابر الهلال بازی کنیم. سال گذشته همه برای ایران جنگیدیم و امسال نیز می‌خواهیم همین کار را انجام دهیم.

سرمربی استقلال درباره غیبت روح الله باقری در این تیم گفت: این فقط شامل روح الله باقری نیست و همه بازیکنان می‌توانند در تمرین توانایی و آمادگی خود را نشان دهند. روح الله در ترکیه با ما نبود و هر بازیکنی باید نشان دهد که برای بازی آماده است؛ مانند محمدی‌مهر برای دیدار امروز. من گفتم فصل سختی داریم و هر بازیکنی ممکن است مصدوم باشد و همه بازیکنان با همه وجود باید تمرین کنند و برای من مشکل درست کنند تا نتوانم یک بازیکن را نیمکت نشین کنم. بهترین‌ها در تیم ما بازی می‌کنند و طبیعی است که اگر باقری، صیادمنش و هر بازیکن دیگری نشان دهند که آماده هستند، بازی می‌کنند. اگر دو نفر در یک سطح باشند، با نگاه به روش بازی حریف بازیکن را انتخاب می‌کنیم. ما کادرفنی خوبی داریم و سعی می‌کنیم بهترین بازیکن را انتخاب کنیم.

شفر در پایان اضافه کرد: قبل از شروع لیگ و در نیم فصل هم گفتم که می‌خواهم استقلال خوب و جدید بسازم. شاید چند هفته قبل کسی نمی‌گفت استقلال شانس قهرمانی دارد اما ما قبل از داربی نشان دادیم می‌توانیم قهرمان شویم. این تیم باید برای آینده حفظ شود و باشگاه باید قرارداد بازیکنانی که به پایان می‌رسد را تمدید کند. من همان زمان گفتم که تیم‌ها صد در صد آماده هستند و استقلال ۸۰ درصد آمادگی دارد. گفتم که استقلالی خوب و قوی برای آینده می‌خواهیم و دقیقاً این همان کاری است که من انجام می‌دهم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر