سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: 46903
تاریخ انتشار: 05 فروردين 1398 14:44
مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری در پیامی نوروز ۹۸ را تبریک گفت.
به گزارش راه امروز: در پیام نوروزی مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری، آمده است: «پرونده کاری سال 97 مجموعه گروه مالی گردشگری نیز با فرا رسیدن سال جدید به پایان خود رسید . سال گذشته سال مسیریابی دقیق و انجام اصلاحات زیربنایی برای مجموعه اقتصادی ما بود. سال کسب دستاوردها و موفقیت‌های بزرگ برای خانواده‌ای بزرگ که حالا از قله‌های سپیدپوش آذربایحان پرافتخار تا سواحل شرجی و نیلگون هرمزگان و گرمای پر مهر سیستان گسترده شده و هر روز بر اعضایش افزوده می‌شود. .
به لطف خداوند در سال گذشته به عدد ایجاد ده هزار شغل مستقیم در حوزه‌های مختلف رسیدیم که این مهم به همت و تلاش و همراهی تمامی همکارانم در مجموعه گروه مالی گردشگری حاصل و مسیر شد. مزیت همراهی و وفاداری بزرگ‌ترین اتفاق در یک سازمان است که با وجود آن می توان کارهایی بزرگ و سترگ را به سرانجام مقصود رساند. همراهی و وفاداری ارزشمند تمام همکارانم را که بزرگ ترین دارایی این سازمان است؛ ارج می نهم و اطمینان خاطر دارم که به یاری پرودگار متعال، سال پیش رو که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گذاری شده ، سال شکوفایی بیشتر سازمان، کسب موفقیت های درخور و اثرگذار برای مجموعه، اقتصاد ملی و افتتاح پروژه‌های کلان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و گردشگری خواهد بود.
به سهم خود عید باستانی و نوروز زیبای 1398 را که قرین با تولد مولای نیکی و مهربانی حضرت علی (ع) است؛ به تمامی مردم شریف ایران تبریک و شادباش می گویم و سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزون تمام مردم ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر