جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 46759
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1397 18:17
کوتاه از کنفرانس خبری مربیان لیگ برتری؛

دایی: داور شمالی به نفع نساجی قضاوت کرد!

سرمربیان تیم‌های لیگ برتری پس از پایان رقابت‌های امروز در کنفرانس خبری خود اظهار نظرهای متفاوتی را انجام دادند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر امروز دو دیدار برگزار شد.تراکتورسازان با یک گل از سد پدیده گذشتند و سایپا هم با همین نتیجه مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید.

گل‌محمدی: گل تراکتورسازی خطا بود/ بازیکن حریف جلوی من به کمک داور توهین کرد. از نظر من قهرمان واقعی بازیکانان پدیده هستند که به تک‌تک آنها به خاطر بازی خوبشان افتخار می‌کنم. در هر صورت امروز تصمیمات داوری متاسفانه به ضرر تیم ما بود و داور امروز شجاعتش را جا گذاشته بود و وارد زمین شده بود.

مرزبان: در نیمه اول فقط شاهد توپ‌های هوایی بودیم/ بازیکنان ما احساسی بازی کردند. هر دو تیم روی هوایی تمرکز و شانس‌های خوبی داشتند و ما می‌توانستیم از حریف پیش بیفتیم.

لیکنز: تراکتورسازی شایسته پیروزی بود/ شما شجاعی را دوست ندارید ولی من او را دوست دارم. پدیده تیم بسیار خوبی بود، اما تیم ما شخصیتش را نشان داد. ما نشان دادیم شخصیت بزرگی داریم. به بازیکنانم به خاطر این سه امتیاز تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم.

محمد دایی: داور شمالی به نفع نساجی قضاوت کرد!/ برای فدراسیون فوتبال و کمیته داوران متاسفم. 6 بازیکن ما کارت زرد و قرمز گرفتند آن هم در حالی که نفت مسجد سلیمان آنطور نبود که این اتفاقات رخ بدهد اما برای اینکه ما هفته بعد با نساجی بازی داریم، این تعداد کارت داده شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر