سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: 46643
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1397 10:18
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: عباسعلی دامنگیر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به اتهام‌های ارتشاء و اختلاس دستگیر شد.
به گزارش ایرنا، حیدر آسیابی شامگاه پنجشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: پرونده یکی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به منظور ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد مالی و به دنبال دریافت گزارش اداره کل اطلاعات، در حال تحقیق و رسیدگی است.

وی بیان کرد: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان و یکی از معاونین وی، با دریافت گزارش مربوطه و پس از جمع آوری مستندات و ادله لازم به اتهام ارتشاء و اختلاس دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: با صدور قرار بازداشت موقت توسط بازپرس پرونده و پس از تفهیم اتهام‌های انتصابی، پرونده در شعبه اول بازپرسی سمنان جهت تکمیل تحقیقات در دست رسیدگی و مفتوح است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان یادآور شد: از رقم اختلاس و ارتشاء متهمان برآورد اولیه شده و تحقیقات برای تعیین مقدار نهایی آن ادامه دارد.

چندی پیش ۲ تن از کارمندان اداره کل ورزش و جوانان سمنان به اتهام اختلاس بازداشت شدند.
پیشتر نیز سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر و دو تن از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان به دلیل تخلفات مالی و اداری دستگیر شده بودند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر