سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: 46573
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1397 18:33
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه آملی لاریجانی در پیامی نوشتند: لازم می‌دانم در پایان یک دوره پر تلاش و سرشار از اقدام و ابتکار در قوه قضاییه بار دیگر از شخص جنابعالی تشکر و قدردانی کنم.
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه آملی لاریجانی در پیامی نوشتند که با پیشنهاد به حق جنابعالی موافقم و آن را می‌پذیرم. لازم می‌دانم در پایان یک دوره پر تلاش و سرشار از اقدام و ابتکار در قوه قضاییه بار دیگر از شخص جنابعالی تشکر و قدردانی کنم.آملی لاریجانی گفته بود که به رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای نوشتم که با توجه به نزدیکی پایان مأموریت بنده در قوه قضاییه از شما تقاضا دارم در صورت صلاحدید قبل از پایان دوره ریاست جدید را معرفی بفرمایند.

 متن کامل پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:
با سلام و تحیت و تبریک
با پیشنهاد به حق جنابعالی موافقم و آن را می‌پذیرم. لازم می‌دانم در پایان یک دوره پر تلاش و سرشار از اقدام و ابتکار در قوه قضاییه بار دیگر از شخص جنابعالی که بحمدالله با شایستگی‌های برجسته علمی و عملی و با مجاهدت فراوان، خدمات بزرگی به حوزه‌های مسئولیت خود تقدیم نمودید و نیز از همکاران صمیمی و مخلص که در مدیریت سنگین قوه قضاییه در کنار شما تلاش بی وقفه و ارزشمند کردند تشکر و قدردانی کنم و از خداوند متعال دوام توفیق در مسئولیت‌های تازه را برای شما از خداوند متعال مسئلت نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله

سید علی خامنه‌ای

۲ اسفند ۱۳۹۷
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر