جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 46355
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397 13:50
دبير کل اتاق بازرگانی ايران:

شرایط جدید شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی

دبير کل اتاق بازرگانی ايران می‌گوید: در انتخابات اتاق‌های بازرگانی افرادی که سابقه عضویتشان 18 ماه است، می‌توانند در نهمین دوره اتاق بازرگانی شرکت کنند.
دبیر کل اتاق بازرگانی ایران درباره این پرسش که انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی نسبت به دوره‌های گذشته چه تفاوت‌هایی دارد؟ به تجارت‌نیوز گفت: یکی از وجه تمایز نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی افزایش سابقه عضویت رای‌دهندگان حقیقی است. در این دور مصوبه شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق حاکی از آن است که سابقه عضویت رای‌دهندگان حقیقی، باید ۱۸ ماه باشد.
علیرضا اشرف افزود: در انتخابات اتاق‌های بازرگانی افرادی که دارای کارت عضویت و کارت بازرگانی هستند با توجه به سابقه اعلام‌شده، می‌توانند به افراد منتخب خود رای دهند. هدف از افزایش ماه‌های سابقه عضویت جلوگیری از شبهات مطرح شده است.

او اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته شبهاتی مبنی بر تخلفات دو هزار و ۶۰۰ کارت بازرگانی مطرح شد و عده‌ای در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی اعلام کردند که این دوره از انتخابات ابهاماتی دارد که حال به منظور جلوگیری از برخی شایعات اقدامات جدیدی برای کسانی که می‌توانند در انتخابات اتاق رای دهند، انجام شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر