پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 46348
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397 00:28
بنابر اخبار منتشر شده، «فرهاد فزوني و علي سنگينيان» دو کاندیدای هستند که رسما انصراف خود را اعلام کردند، اما دیگر کاندیدای انصرافی که هنوز در این زمینه رسما اعلام موضع نکرده، «احمد کمیایی» است.
به گزارش راه امروز:‌ عصر امروز، شاهد انصراف سه کاندیدا از اتاق تهران براری حضور در نهمین دوره از انتخابات اتاق تهران بودیم. بنابر اخبار منتشر شده، «فرهاد فزوني و علي سنگينيان» دو کاندیدای هستند که رسما از ادامه حضور در دوره نهم انتخابات اتاق بازرگاني انصراف دادند. اما کاندیدای  دیگری که از او به نام سومین کاندیدای انصرافی نام برده می شود، 
«احمد کمیایی» است، که البته  او انصراف خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است. به نظر می رسد،  به دست نیاوردن رای لازم درون گروهی در طیف انئلاف برای فردا، از دلایل انصراف این سه کاندیدا باشد. 

فزونی دلیل انصرافش را شرح داد 
البته فرهاد فزونی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازرگانان ایران در پاسخ به علت انصراف خود از انتخابات اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: پیرو فلسفه «از وزرا به بهشت زهرا» نیستم.

او همجنین گفته بود: هیچ یک از داوطلبان هم عالم العلما و منحصر بفرد نیستند و جوانان بسیاری هستند که با انرژی و توان بیشتر می‌ توانند به مراتب بهتر از داوطلبانی که در نیمه دوم هشتاد سالگی هستند برای اقتصاد کشور تلاش کنند. هیچ کس هم جوانان را مجبور به رای دادن به کسی نکرده و نمی کند.

این فعال اقتصادی با تاکید بر اینکه برای اظهار عقیده حتماً نباید بر صندلی اتاق تکیه زد، افزود: جوانان بهتر است به جوانان رای بدهند و تحرک و شادی خاص خود را در اتاق‌ها براه بیاندازند. امثال من هم در کنار اتاق‌ها می‌مانیم. اگر اتاقی از من مشورت خواست با کمال میل همکاری خواهم کرد. اگر هم حرفی برای گفتن داشتم در فضای مجازی و مجموعه خودم با نام «شرط بلاغ» که مدتی است فعال شده، درج می‌کنم.

فزونی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون صبر کرده‌اید، گفت: دیگر دوستانی که داوطلبانه کنار رفتند از سوی رقبا با شایعات بی‌پایه و اساسی روبرو شدند. به همین دلیل من صبر کردم تا صلاحیتم از سوی انجمن‌های نظارت تائید شود و سپس اعلام انصراف کنم. البته رقبا مجاز هستند به دنبال شایعات دیگری باشند.

فزونی ضمن آرزوی موفقیت برای جوانان بیان کرد: عملکرد «ائتلاف برای فردا» در دوره هشتم با وجود تمام مشکلاتی که در اقتصاد کشور رخ داد قابل تقدیر است و امیدوارم که در دوره نهم به یمن حضور جوانان بیش از دوره هشتم در رفع مشکلات فعالان اقتصادی موفق باشند؛ اما از عملکرد انجمن نظارت بر اتاق‌های ایران (نه تهران) و شورایعالی نظارت گلایه‌های جدی دارم که در زمان دیگری بیان خواهم کرد.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر