جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 46326
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1397 01:42
مصوبه شورای‌عالی نظارت بر انتخابات اتاق در سومین جلسه حکایت از آن دارد که سابقه عضویت رای‌دهندگان حقیقی، باید 18 ماه باشد.
به گزارش راه امروز:  همزمان با نزدیک شدن به موعد رسمی تبلیغات برای انتخابات نهمین دوره اتاق‌های بازرگانی، فضای بخش خصوصی نیز تحت تاثیر این رویداد قرار گرفته و لابی‌های پشت صحنه نیز رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است. بازار شایعات داغ است و خبرهای انتخاباتی بیشتر در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. 
مصوبه شورای‌عالی نظارت بر انتخابات اتاق در سومین جلسه حکایت از آن دارد که سابقه عضویت رای‌دهندگان حقیقی، باید 18 ماه باشد. این درحالی است که پیش از این سابقه عضویت افراد حقیقی 12 ماه اعلام شده بود. در انتخابات اتاق‌های بازرگانی افرادی که دارای کارت عضویت و کارت بازرگانی هستند با توجه به سابقه اعلام شده، می‌توانند به افراد منتخب خود رای دهند.
خبرهای منتشرشده حاکی از آن است که یحیی آل‌اسحاق نیز به ائتلاف پویندگان رشد اقتصاد ملی پیوست. این ائتلاف که به تازگی حضور خود را با انتشار اولین بیانیه، اعلام کرد: روز گذشته نیز دومین بیانیه خود را صادر کرد. در این بیانیه به معیارهای افراد حاضر در این ائتلاف اشاره شده است.
اگرچه زمزمه‌هایی از حضور اسدالله عسگراولادی در ائتلاف پویندگان رشد اقتصاد ملی شنیده می‌شد، اما او اعلام کرد که همچنان در پیشگامان وفاق ماندگار است. البته گروه پیشگامان وفاق هنوز به‌صورت رسمی وارد رقابت‌های انتخاباتی نشده‌اند.
علاءمیرمحمد صادقی اعلام کرد: گروه فعالان توسعه و ائتلاف برای فردا یک لیست می‌دهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر