جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 46249
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1397 16:25
دبیر کل اتاق بازرگانی تهران با رد ادعای اسدالله عسگراولادی مبنی بر تخلفات دو هزار و ۶۰۰ کارت بازرگانی گفت: متاسفانه چنین آمار و ارقامی صحت ندارد. در حقیقت طی یک سال گذشته دو هزار و ۶۰۰ کارت عضویت صادر نشده است، بنابراین چطور می‌توان ادعا کرد که با این تعداد کارت مورد اشاره طی یک سال گذشته تخلفاتی شده باشد؟!
بهمن عشقی همچنین در گفتگویی با روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران نیز اعلام کرده است: «در شروع به کار دوره هشتم هیات نمایندگان اتاق تهران (در ابتدای فروردین ماه ۱۳۹۴) تعداد کل کارت‌های عضویت و بازرگانی صادر شده توسط اتاق تهران ۱۴ هزار و ۶۴ کارت با ترکیب کارت‌های بازرگانی ۱۱ هزار و ۶۴۵، عضویت حقوقی یک هزار و ۲۳۸ و عضویت حقیقی یک هزار و ۱۸۱ بود.»

او اضافه کرد: «در چهار سال گذشته برابر آخرین آمار موجود از ابتدای فروردین ماه ۱۳۹۴ تا میانه بهمن ماه ۱۳۹۷ (۱۵/ ۱۱/ ۹۷) تعداد اعضای اتاق تهران، یعنی دارندگان کارت‌های بازرگانی و عضویت، اعم از حقیقی و حقوقی، به ۱۸ هزار ۲۵۸ عضو بالغ شده که در مقایسه با رقم ۱۴ هزار و ۶۴ عضو افزایشی معادل چهار هزار ۱۹۴ عضو داشته است. این اعداد گویای رشد حدودا ۳۰ درصدی در خلال دوره هشتم هیات نمایندگان اتاق تهران است که گرچه هنوز با شمار اعضای پارلمان حقیقی بخش‌خصوصی فاصله دارد اما نمایانگر رشد قابل توجهی در شمارگان اعضای این اتاق است.»

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر