چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 46140
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1397 16:36
احمد پورفلاح از صاحبان تشكل ها درخواست كرد

به افراد كارنامه دار راي بدهيد

احمد پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران كه در نهمين دوره از انتخابات اتاق ثبت‌نام نکرده، از نمایندگان تشکل‌های درخواست كرد كه در انتخابات پيش رو، کارنامه عملکرد افراد را بررسی کرده و به آن رأی دهند.
به گزارش راه امروز: احمد پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران در نشست با تشكل هاي بخش خصوصي كه روز گذشته در محل اتاق ايران برگزار شد، تاكيد كرد كه سازوکاری اتخاذ شود تا اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران را تشکل‌ها تشکیل دهند. 
او با بيان اينكه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز این مسئله رعایت شده و افراد به صرف فعالیت فردی خود در بنگاه‌های اقتصادی قادر به حضور در هیات نمایندگان نیستند، ابراز اميدواري كرد كه روزی برسد که در ایران نیز چنین سازوکاری، اجرایی شود. 
پورفلاح،  همچنین با توجه به اینکه در این دوره از انتخابات هیات نمایندگان اتاق نیز ثبت‌نام نکرده است، از نمایندگان تشکل‌های حاضر خواست که در انتخاب کاندیدها، کارنامه عملکرد افراد را بررسی کرده و به آن رأی دهند. بنابه اظهارات او، حضور افراد شایسته و اثرگذار می‌تواند در این برهه زمانی بسیار مهم باشد.
 پورفلاح همچنین با حمایت از ایجاد کنفدراسیون‌ها و پایان دادن به چندصدایی‌های آسیب‌زا در کشور، تأکید کرد: اگر بخش خصوصی در قالب تشکل، فدراسیون و در نهایت کنفدراسیون وارد عرصه اقتصاد شود، می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر