پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 45955
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1397 15:58
اولین ائتلاف دو گروه انتخاباتی اتاق /

«میرمحمدصادقی و یارانش» به «ائتلاف فردا» پیوستند

اولین ائتلاف دو گروه انتخاباتی اتاق در حال انجام است. میرمحمدصادقی و یارانش به ائتلاف فردا می‌پیوندند.
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به این پرسش که در فضای غیررسمی سخنانی در ارتباط با الحاق احتمالی علاء میرمحمدصادقی به گروه ائتلاف برای فردا مطرح می‌شود و آیا چنین اخباری صحت دارد یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: البته بنده تنها به گروه ائتلاف فردا ملحق نخواهم شد بلکه مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران قرار است با گروه ائتلاف فردا ائتلاف کنند و در نهایت افراد منتخب روی کار آیند. در حقیقت ما یک جمعی هستیم که از گذشته تاکنون با یکدیگر فعالیت‌هایی داشته‌ایم و بنابراین در این دوره قرار است با گروه ائتلاف فردا ائتلاف کنیم.
علاء میرمحمدصادقی درباره حضور علینقی خاموشی در انتخابات اتاق بازرگانی اظهار کرد: به هر حال چهره‌های قدیمی پیشکسوتان اتاق هستند. باید از تجربه آنها در اداره بهتر اتاق استفاده شود. اینکه علینقی خاموشی در نهمین دوره اتاق بازرگانی رای خواهد آورد یا خیر بستگی به نظر و رای مردم دارد. به هر حال ۱۸۲ نفر در نهمین دوره انتخابات نام‌نویسی کردند تا ۴۰ نفر را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند.
او در توصیه‌ای به فعالان اقتصادی افزود: توصیه ما به فعالان اقتصادی این است که در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و افراد اصلح را در حوزه‌های معدن، کشاورزی و بازرگانی انتخاب کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر