جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 45929
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1397 19:05
کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: ایران تیم قدرتمندی است ولی ما به قدرت و توانایی خودمان اطمینان داریم.
به گزارش خبرنگار مهر، مایا یوشیدا بازیکن تیم ملی فوتبال ژاپن با اشاره به برد سخت این تیم مقابل ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی گفت: بعضی ها انتظار داشتند برد راحتی مقابل ویتنام به دست بیاوریم در حالی که این تیم بازی های خوبی در جام ملت ها از ابتدا انجام داد و به یک چهارم رسید. در عمل بازی سخت بود و روی یک پنالتی پیروز شدیم. فرصت های زیادی به دست آوردیم که از آن استفاده نکردیم. مهم این بود که پیروز شدیم و به نیمه نهایی رسیدیم.
بازیکن تیم ملی ژاپن افزود: سطح تیم های آسیا به هم نزدیک شده است و هیچ مسابقه ای ساده نیست. از تجربه بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند استفاده خواهیم کرد.
یوشیدا که در تیم ساوث‌همپتون انگلیس بازی می کند، درباره رویارویی با ایران در مرحله نیمه نهایی گفت: ایران یکی از قوی ترین تیم های آسیا است و در این دوره از جام ملت ها نمایش قدرتمندی داشته است ولی ما هم به توانایی خودمان اطمینان داریم. باوجود اینکه تا الان بازی های ما رضایتبخش نبوده است اما هر بازی شرایط خودش را دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه این هفته در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف ژاپن می رود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر