جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 45915
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1397 15:08
رئیس پیشین اتاق بازرگانی ایران: ائتلافی با کانون کارفرمایان نداشتم

علینقی خاموشی: ترجیح می‌دهم با چهره‌های قدیمی ائتلاف کنم

رئیس پیشین اتاق بازرگانی ایران گفت: اینکه گفته می‌شود بنده با گروه کانون کافرمایان قرار است ائتلاف کنم، چنین موضوعی صحت ندارد. ترجیح می‌دهم با آنهایی که 27 سال در اتاق کار کرده‌ام، هم‌پیمان شوم و ائتلاف کنم.
به گزارش راه امروز: علینقی خاموشی که از زمان شکل‌گیری اتاق بازرگانی ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تا اوایل دهه ۸۰ ریاست اتاق بازرگانی ایران را عهده‌دار بود، به‌نظر می‌رسد برای حضور مجدد در انتخابات اتاق به تصمیم قطعی رسیده است.

به نظر می‌رسد وی قرار است با برخی چهره‌های سنتی هم‌پیمان شود. چندی پیش برخی رسانه‌ها گزارش دادند که تشکل‌های کارفرمایی وابسته به وزارت کار هم در قالب ائتلاف به میدان می‌آیند که نام علینقی خاموشی در سرلیست این گروه قرار دارد.

در همین حال رئیس پیشین اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با گروه کانون کارفرمایان قرار است ائتلافی داشته باشید یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: چندی پیش کانون کارفرمایان سمیناری را برگزار کردند که بنده نیز در این مراسم شرکت کردم و سخنرانی ۱۰ دقیقه‌ای انجام دادم. اینکه گفته می‌شود بنده با گروه کانون کافرمایان قرار است ائتلاف کنم چنین موضوعاتی صحت ندارد. در حقیقت اصلا قرار نیست با این گروه ائتلافی صورت بگیرد.

علینقی خاموشی درباره پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا با چهره‌های سنتی همچون علاء میرمحمدصادقی و اسدالله عسگراولادی هم پیمان خواهید شد یا خیر؟ اظهار کرد: هنوز ائتلافی با چهره‌های سنتی نکرده‌ام. اما ائتلاف با چهره‌های سنتی همچون علا میرمحمدصادقی و عسگراولادی در ادامه مسیر پیش می‌آید. ترجیح می‌دهم با آنهایی که ۲۷ سال در اتاق کار کرده‌ام، هم‌پیمان شوم و ائتلاف کنم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر