پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 45869
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1397 17:57
رقابت های درون گروهی برای حذف رقبای هیأت رئیسه

محرمانه هاي انتخابات اتاق

در حالی که یک ماه به انتخابات نهمین دوره هیأت نمایندگان اتاق ایران باقی مانده شنیده ها حاکی از این است که در بستن لیست ها و تعیین افراد رقابتی میان گروهی در جریان است.
به گزارش راه امروز: در حالی که یک ماه به انتخابات نهمین دوره هیأت نمایندگان اتاق تهران باقی مانده شنیده ها حاکی از این است که در بستن لیست ها و تعیین افراد رقابتی میان گروهی در جریان است. در گروه ائتلاف برای فردا که در دوره هشتم اکثریت هیأت نمایندگان اتاق تهران را در اختیار داشت، با عدم ثبت نام چهره های مطرحی همچون مهدی جهانگیری، حامد واحدی و پدرام سلطانی، بعضی افراد در تلاش هستند که شرایط را برای حضور در هیأت رئیسه هموار سازند. به همین منظور از هم اکنون رقابتی میان مدعیان هیأت رئیسه در جریان است و این افراد تلاش دارند همدیگر را تضعیف نمایند.
یکی از چهره های مطرح ائتلاف برای فردا که رای بخشی از جامعه صادراتی را با خود همراه دارد با ابزارهای مختلفی تلاش می کند اولا جایگاه اعضای فعلی هیأت رئیسه اتاق تهران را تضعیف نمایند و همچنین مانع از حضور چهره های مطرحی که می توانند در دوره بعد مدعی هیأت رئیسه باشند در گروه گردد.
این مسئله در سایر گروه ها نیز به صورت زیرپوستی در جریان است اما گروه حاکم که خود را برنده از پیش می دانند این رقابت های درون گروهی را به صورت جدی تری ادامه می دهند.

گفتني است، انتخابات هیأت نمایندگان اتاق تهران در تاریخ 11 اسفند برگزار خواهد شد و انتخابات هیأت رئیسه اتاق تهران احتمالا در فروردین 1398 برگزار می گردد که طی آن یک رئیس، دو نایب رئیس، یک خزانه دار و یک منشی از میان 60 عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران متصدی این سمت ها به مدت چهار سال خواهند بود.

منبع: اتاق نيوز 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر