جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 45726
تاریخ انتشار: 25 دی 1397 12:43
طی یکی دو روز گذشته اخباری مبنی بر دستگیری من در کشور تایلند به اتهام حمل مواد مخدر منتشر شد که از اساس کذب است. به واقع وقتی دوستان خبر را برایم ارسال کردند در ابتدا نظرم این بود که برخی به دنبال شوخی با من هستند...
بنیاد تعاون ناجا از جمله مجموعه‌هایی است که با رویکرد رفاه حال پرسنل نیروی انتظامی فعالیت می‌کند و سردار هابیل درویشی از اویل سال‌جاری به عنوان مدیرکل این بنیاد منصوب شد. او با پیگیری‌ها و تلاش بسیار درصدد است از امکانات موجود بیشترین بهره وری را برای کادر ناجا فراهم آورد.
سردار درویشی در گفت‌و‌گو با ایران، در خصوص برنامه‌های این بنیاد گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که نیروهای مسلح از فعالیت‌های اقتصادی شان بکاهند، در برنامه کوتاه مدت که حدوداً 6 ماه تا یکسال آینده محقق خواهد شد تلاش داریم تا در کل کشور بین 5 تا 6 هزار مسکن برای پرسنل مان فراهم کنیم و در برنامه‌ریزی بلند مدت هم امیدوار هستیم بتوانیم تا سال 1400 اغلب پرسنل مان را صاحب خانه کنیم.
سردار درویشی درباره شایعه دستگیری‌اش که در فضای مجازی منتشر شد هم خاطرنشان کرد: طی یکی دو روز گذشته اخباری مبنی بر دستگیری من در کشور تایلند به اتهام حمل مواد مخدر منتشر شد که از اساس کذب است. به واقع وقتی دوستان خبر را برایم ارسال کردند در ابتدا نظرم این بود که برخی به دنبال شوخی با من هستند چرا که من بخاطر نظامی بودنم شرایط سفر به خارج از کشور را ندارم مگر برای انجام مأموریت کاری آن هم با شرایط خاص و نکته مهم آن است که از ابتدای سال هم با هدف مأموریت از کشور خارج نشده‌ام و هیچگاه هم به کشور تایلند سفر نکرده ام.
مدیرکل تعاون ناجا در جواب به این پرسش که منبع خبر مشخص شده است، گفت: ظاهراً خبر از سوی منافقین منتشر شده و در حال حاضر هم پلیس فتا به دنبال منتشرکنندگان داخلی هستند تا این نوع شیطنت‌های معاندان تکرار نشود. در حال حاضر دشمن اصلی ما منافقین هستند و فکر می‌کنند با این شیطنت‌ها می‌توانند فضا را مسموم کنند این در حالی است که خوشبختانه مردم ما بسیار هوشیار هستند و به خوبی می‌دانند که نیروهای مسلح و بویژه پرسنل نیروی انتظامی تا چه میزانی برای حفظ امنیت و آرامش تلاش می‌کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر