جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 45703
تاریخ انتشار: 23 دی 1397 18:11
متقاضیان حضور در انتخابات زودتر برای ثبت‌نام مراجعه کنند

اقبال نامزدها به روزهای پایانی/حميد حسيني به انتخابات اتاق ورود كرد

تعداد نامزدهای انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی تهران سه روز مانده به پایان مهلت ثبت‌نام به 61 نفر رسید.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران، بار دیگر به متقاضیان حضور در انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران توصیه کرد کار ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

در حالی که تنها سه روز به پایان ثبت‌نام از نامزدهای حضور در انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان باقی مانده است، تعداد ثبت‌نام‌ها روزانه افزایش می‌یابد و روند ثبت‌نام حاکی از آن است که با رسیدن به روزهای پایانی مهلت قانونی، افراد بیشتری برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

ابراهیم بهادرانی، با اشاره به این که اقبال فعالان اقتصادی به ثبت‌نام در روزهای آخر بیشتر شده است با تاکید مجدد بر مدیریت زمان گفت: متقاضیان در نظر داشته باشند زمان ثبت‌نام تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز چهارشنبه 26 دی ماه 1397 است و لازم است متقاضیان حتما زودتر مراجعه کنند تا اگر در مدارک آنها نقصی وجود دارد، پیش از اتمام مهلت برطرف شود.

او هم‌چنین تاکید کرد برابر مقررات کنونی ابلاغ شده از سوی انجمن نظارت هر متقاضی می‌تواند در رشته فعالیتی ثبت‌نام کند که روی کارت بازرگانی یا عضویتش درج شده است.

برابر اعلام هیات نظارت بر انتخابات استان تهران تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران که تا عصر روز گذشته به 36 نفر رسیده بود، امروز به 61 نفر رسیده است.

ثبت‌نام‌کنندگان امروز، یکشنبه 23 آبان ماه در رشته بازرگانی به ترتیب حرف الفبا عبارتند از محسن بهرامی ارض اقدس، رضا پدیدار، محمدحسین پیروز، محسن حاجی‌بابا، ایرج حسابی،  سیدحمید حسینی، قاسم رحمانی، مسعود دانشمند، پیمان دفتری، علی سنگینیان، مهدی شکیبافر، محمدرضا طلایی، جمشید عدالتیان شهریاری، محمدمهدی فنایی، اکبر کلانتر نیستانکی، محمد لاهوتی، مصطفی مالکی تهرانی، سعید مقیسهء، مهوش نیک‌پور نزهتی و سعید نیک‌نام.

هم‌چنین در رشته صنعت حسن احمدیان، ایرج رهبر و محسن مهرعلیزاده، در رشته کشاورزی، مهدی معصومی اصفهانی و در رشته معدن نیز ابراهیم خانیکی ثبت‌نام کرده‌اند.

نکته: برای رعایت عدالت انتخاباتی از تمام نامزدها در زمان ثبت‌نام عکس گرفته می‌شود، اگر احدی از نامزدها به دلیل عدم حضور عکاس در زمان ثبت‌نام در انتخابات، عکسی از آنها در گزارش تصویری منتشر نشده است، می‌توانند با هماهنگی با روابط عمومی اتاق تهران و حضور در محل ثبت‌نام نسبت به رفع این مساله اقدام کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر