پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 45662
تاریخ انتشار: 21 دی 1397 11:41
یک خبرنگار ورزشی ویتنام معتقد است بازی با ایران برای اهالی فوتبالی کشورش هیجان زیادی دارد.
«میون کاگونگ» در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به امارات درخصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران و ویتنام در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا که در کشور امارات برگزار می شود گفت: قطعا ایران یکی از شانس های قهرمانی در این تورنمنت محسوب می شود. از همان موقع که قرعه کشی انجام شد و متوجه شدیم قرار است تیم ملی ویتنام به مصاف ایران برود خوشحال بودیم. چون می دانستیم یک بازی متفاوت را برگزار می کنیم. هیجان زیادی برای این بازی داریم.

خبرنگار و عکاس خبری کشور ویتنام در ادامه افزود: بازی در سوزوکی کاپ باعث شد تا هماهنگی بین بازیکنان ویتنام افزایش پیدا کند و حالا امیدوار هستیم در بازی با ایران اشتباهات فردی کمتری داشته باشیم. پیش بینی نتیجه بازی با ایران خیلی سخت و دشوار است اما باید بگویم ویتنام نشان داده دنبال بازی زیباست و می تواند به خواسته های خود برسد.

وی درباره شانس صعود ویتنام به مرحله بعدی این رقابت ها اظهار داشت: متاسفانه در ثانیه های پایانی دیدار قبلی مان مقابل عراق نتیجه عوض شد و نتوانستم به خواسته خود برسیم. کار سختی داریم اما فکر می کنم هنوز هم می توانم شانس خودمان را برای صعود داشته باشیم. چون بهترین تیم های سوم هر گروه هم به مراحل بالا صعود می کنند.

کاگونگ در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال در آسیا پیشرفت زیادی کرده است. نتایجی که در جام ملت های آسیا کسب می شود نشان می دهد تیم های درجه دو و سه آسیا برای نزدیک شدن به فوتبال روز دنیا تلاش های زیاد کرده اند. من فکر می کنم بازهم در همین رقابت ها هواداران فوتبال غافلگیر خواهند شد ولی قهرمان این بازی ها هم از بین تیم های ژاپن،  ایران و کره جنوبی خواهد بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر