جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 45593
تاریخ انتشار: 15 دی 1397 17:59
حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به اظهارات سعید جلیلی درباره «فتنه زرد» می‌گوید: ما باید صحبت‌های خود را بر مبنای اطلاعات مطرح کرده و مدارک کافی هم ارایه کنیم؛ اگر حرفی بر مبنای حدس و گمان باشد، قابل ارزیابی نیست.
کنعانی مقدم  فعال سیاسی اصولگرا  در گفتگو با «انتخاب»، درباره اظهارات اخیر سعید جلیلی که گفته بود «فتنه آینده فتنه زرد است» گفت: اگر این صحبت، حدس، گمانه زنی و تحلیل باشد، خود ایشان باید پاسخگو باشند؛ اما اگر منظور ایشان، رسانه‌ها و روزنامه‌های زرد باشد که همه چیز را زرد و بد می‌بینند و خوبی‌ها را نمی‌بینند، این بحث جداست.

واکنش یک اصولگرا به اظهارات جلیلی درباره «فتنه زرد»: این گونه پیش بینی ها کار درستی نیست؛ باید با اطلاعات و مدارک صحبت کنیم / حوادث 88 دیگر تکرار نخواهد شد / جلیلی اگر اطلاعاتی از «انقلاب رنگی» دارد، به دستگاه های اطلاعاتی بدهد

او اداکه داد: به نظر می‌رسد این گونه پیش بینی کردن فتنه توسط ایشان کار درستی نباشد؛ ما باید صحبت‌های خود را بر مبنای اطلاعات مطرح کرده و مدارک کافی هم ارایه کنیم؛ اگر حرفی بر مبنای حدس و گمان باشد، قابل ارزیابی نیست.

کنعانی مقدم افزود: به نظر می‌رسد حوادث ۸۸ دیگر تکرار نخواهد شد؛ چرا که ملت ما به اندازه کافی بصیرت لازم را پیدا کرده اند.

او ادامه داد: با این وجود اگر منطور اگر منظور آقای جلیلی انقلاب‌های رنگی باشد، باشد ببینیم که آیا این انقلاب مخملی که ایشان مطرح کرده اند، از جنس همان انقلاب‌های مخملی در سایر نقاط دنیاست یا خیر. در هر صورت ایشان باید اطلاعتی را که در این زمینه دارند، در اختیار دستگاه‌های اطلاعاتی قرار بدهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر