پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 45509
تاریخ انتشار: 08 دی 1397 18:05
روزنامه کلمبیایی لیبرو در گزارش خود اعلام کرد که هدف اصلی کلمبیا برای منصوب کردن کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور، کسب نتایج خوب در رقابتهای کوپا آمریکا است.
به گزارش راه امروز: کلمبیایی‌ها در عین حال قصد دارند با حضور کی‌روش که در صعود به جام جهانی تجربه‌ی قابل توجهی دارد خیال خود را از بابت صعود به جام جهانی 2022 قطر راحت کنند. رسانه‌های کلمبیایی گزارش می‌دهند کارلوس کی‌روش ظاهراً برای تصدی پست سرمربی‌گری تیم ملی کلمبیا به توافق رسیده و تنها زمان شروع به کار او در کلمبیا هنوز مشخص نیست.
به گزارش ورزش سه، رسانه‌های کلمبیایی گزارش دادند کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا برای تصدی پست سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال این کشور به توافق رسیده و او با ترک ایران و شروع به کار در کلمبیا تنها یک قدم کوچک فاصله دارد. رسانه‌های کلمبیایی به نقل از تلویزیون DirecTV Sports این کشور گزارش دادند که مذاکرات فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی‌روش بعد از چند ماه به نتیجه رسیده و دو طرف سرانجام بر سر مفاد مالی همکاری‌شان به توافق رسیده‌اند. 

 رسانه‌های کلمبیایی می‌گویند به این ترتیب سرمربی‌گری کی‌روش در تیم ملی کلمبیا قطعی شده و تنها چیزی که هنوز مشخص نیست زمان شروع به کار او در کلمبیا است. رسانه‌ها در کلمبیا می‌گویند فدراسیون فوتبال این کشور می‌خواهد کی‌روش کار خود در کلمبیا را از آخر ماه ژانویه آغاز کند ولی از طرف دیگر کارلوس کی‌روش در حال حاضر با تیم ملی ایران قراداد دارد و قراردادش بعد از پایان جام ملتهای آسیا یعنی در ماه مارس منقضی می‌شود.
کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید
روزنامه کلمبیایی لیبرو در گزارش خود اعلام کرد که هدف اصلی کلمبیا برای منصوب کردن کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور، کسب نتایج خوب در رقابتهای کوپا آمریکا است. کلمبیایی‌ها در عین حال قصد دارند با حضور کی‌روش که در صعود به جام جهانی تجربه‌ی قابل توجهی دارد خیال خود را از بابت صعود به جام جهانی 2022 قطر راحت کنند.

روزنامه لیبرو گزارش داد با اینکه هنوز قراردادی رسمی بین کی‌روش و فدراسیون کلمبیا امضا نشده ولی مذاکرات طرفین که اخیراً به مراحل پیشرفته رسیده بوده با توافق دو طرف به پایان رسیده است و کی‌روش را می‌توان از همین حالا سرمربی آینده تیم ملی کلمبیا دانست. این روزنامه نوشت که کلمبیا خبر منصوب شدن کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور را در ماه ژانویه اعلام خواهد کرد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر