جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 45473
تاریخ انتشار: 05 دی 1397 13:03
سخنرانی حسن روحانی، رییس‌جمهوری در صحن علنی مجلس با واکنش‌ها، تجمعات و اعتراضاتی از طرف نمایندگان معترض به مشکلات حوزه‌های انتخابیه و بودجه تعیین شده همراه بود.
بعد از پادرمیانی نعمتی و برخی دیگر از اعضای هیات‌رییسه همه نمایندگانی که در اعتراض به مشکلات حوزه انتخابیه ایستاده بودند به صندلی‌های خود بازگشتند؛ اما هدایت‌الله خادمی همچنان به نشانه اعتراض در گوشه‌ای از صحن ایستاده است. حسن روحانی، رئیس‌‌جمهوری صبح سه‌شنبه برای ارئه بودجه سال 98 درصحن علنی مجلس حاضر شد. حسینعلی امیری، محمود واعظی، محمدباقر نوبخت، دژپسند، معصومه ابتکار، عبدالرضا رحمانی فضلی و رضا رحمانی حسن روحانی رییس جمهوری را برای ارائه بودجه سال 98 در مجلس همراهی می‌کنند.
به گزارش اعتمادآنلاین؛ همراه با حضور روحانی در صحن‌علنی مجلس و آغاز سخنرانی او نمایندگان خوزستان و اصفهان ابتدا به محمدباقر نوبخت اعتراض کردند و پس از آن بعضی از نمایندگان در گوشه‌ای از صحن علنی مجلس به نشانه اعتراض ایستاده‌اند.
برخی نمایندگان از جمله قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان، هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه، حیدرعلی عابدی نماینده اصفهان به دلیل مشکلات حوزه انتخابیه خود دقایقی با محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه به گفت‌وگو پرداختند که در لحظاتی این مذاکره از طرف خادمی با صدای بلند انجام شد.
نمایندگان خوزستان از جمله عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول، هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه، مجید ناصرنژاد نماینده شادگان و تعدادی دیگر از نمایندگان این استان در اعتراض به مشکلات و معضلات استان خود و عدم تخصیص بودجه مناسب علی‌رغم آغاز سخنرانی حسن روحانی رییس‌جمهوری در گوشه‌ای از صحن علنی مجلس به نشانه اعتراض ایستاده‌اند.
بعد از پادرمیانی نعمتی و برخی دیگر از اعضای هیات‌رییسه همه نمایندگانی که در اعتراض به مشکلات حوزه انتخابیه ایستاده بودند به صندلی‌های خود بازگشتند؛ اما هدایت‌الله خادمی همچنان به نشانه اعتراض در گوشه‌ای از صحن ایستاده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر