سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: 45319
تاریخ انتشار: 18 آذر 1397 18:44
نشریه آلمانی اشپیگل پرده برداشت

اسناد جدید از پرونده تجاوز رونالدو

نشریه آلمانی اشپیگل که برای اولین بار از تجاوز ستاره پرتغالی یونتوس پرده برداشت، این بار نیز اسناد جدیدی را در این رابطه افشا کرده است. اشپیگل در گزارش خود آورده، مستندات جدید سایت فوتبال لیکس، با اظهارات وکلای رونالدو درباره بی گناهی این ستاره پرتغالی تناقض دارد.
طبق گزارش رسمی این نشریه، مکالمات رونالدو و وکلایش درباره این پرسشنامه در تاریخ سوم ماه آگوست سال ۲۰۰۹ آغاز شده و این پرسشنامه مشتمل بر ۴۱ صفحه بوده است. همچنین مطابق گزارش این رسانه، پاسخ‌های رونالدو در اولین پرسشنامه و آخرین پرسشنامه اش هم یکسان نبوده اند.

رونالدو چندین ماه است که وکلای خود را مامور کرده تا از او در برابر اتهاماتی که به این بازیکن ۳۳ ساله در خصوص یک مورد تعرض در سال ۲۰۰۹ نسبت داده شده است، دفاع کنند و آن‌ها تاکنون ادعا‌هایی را مطرح کرده اند که با استاد فاش شده توسط فوتبال لیکس تناقض دارد.
بیشتر بخوانید: جزئیاتی از پرونده جنجالی تجاوز جنسی رونالدو
این نشریه، از وجود تعدادی ایمیل خبر داده است که حاوی پرسشنامه‌های ارائه شده از سوی وکلای رونالدو به کاپیتان تیم ملی پرتغال برای مطلع شدن از جزئیات حادثه بوده است و وجود این پرسشنامه را با اظهارات وکلای رونالدو که منکر تخلف صورت گرفته از سوی بازیکن حال حاضر تیم فوتبال یوونتوس است، تناقض دارد.
در این ایمیل‌ها اطلاعات دقیقی از اینکه چه کسی مخاطب و دریافت کننده پرسشنامه بوده استوجود دارد. علاوه بر این، یکی از وکلای رونالدو در این ایمیل‌ها به پاسخ‌های رونالدو اشاره کرده که اثبات کننده تخلف او برای توسل به زور در مورد فرد قربانی است.
همچنین طبق گزارش رسمی این نشریه، مکالمات رونالدو و وکلایش درباره این پرسشنامه در تاریخ سوم ماه آگوست سال ۲۰۰۹ آغاز شده و این پرسشنامه مشتمل بر ۴۱ صفحه بوده است. همچنین مطابق گزارش این رسانه، پاسخ‌های رونالدو در اولین پرسشنامه و آخرین پرسشنامه اش هم یکسان نبوده اند.
ناتاشا راحیل روزنامه نگار نشریه غیرورزشی "اکسپرس تریبون” که نماینده پاکستان در رای گیری نشریه فرانس فوتبال بود، در صفحه رسمی خود و در اعتراض شخصی که از او دلیل رای ندادن به ستاره پرتغالی به عنوان بهترین بازیکن جهان را پرسیده بود، تلویحا وی را فردی که از یک شخص متجاوزدفاع می‌کند معرفی کرد و پرونده رونالدو و کاترین مایرگا را دلیل رای ندادن به ستاره پرتغالی دانست.
هواداران رونالدو حس می‌کنند جدایی رونالدو از رئال مادرید باعث باز شدن پرونده اتهام تجاوز این ستاره پرتغالی به کاترین مایورگا در سال ۲۰۰۹ و در لاس وگاس شده بود و اگر او در لالیگا مانده بود باشگاه رئال مادرید خیلی سریع ماجرا را جمع کرده و مدیر عامل رئال اجازه نمی‌داد وجهه رونالدو در این رابطه زیر سوال برود؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد در انتخاب نشدن او به عنوان برنده توپ طلا بی تاثیر نبوده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر