جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 45246
تاریخ انتشار: 14 آذر 1397 12:48
نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس تصریح کرد: نمایندگان در انتظار سپری شدن مراحل قانونی استعفای خود هستند.
به گزارش راه امروز: نماینده فریدون‌شهر در مجلس از استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان خبر داد.
به گزارش تسنیم، اکبر ترکی نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی از استعفای دست جمعی نمایندگان استان اصفهان خبر داد و گفت: نامه استعفای نمایندگان این استان امروز ( چهارشنبه 14 آذر) تقدیم هیئت رئیسه قوه مقننه شد.
وی درباره دلیل استعفای نمایندگان استان اصفهان، اظهار داشت: نمایندگان به دلیل حذف پروژه‌های آب رسانی استان اصفهان از ردیف‌های بودجه سال آینده، نامه‌ای را تدوین و در آن استعفای خود را اعلام کردند. نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس تصریح کرد: نمایندگان در انتظار سپری شدن مراحل قانونی استعفای خود هستند.
استعفای دسته جمعی 19 نماینده مجلس
در همین رابطه حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پیرو جلسه اسفند سال گذشته نمایندگان اصفهان با وزیر نیرو و رئیس مجلس که قول دادند که با تامین اعتبار و انتقال آب مشکل آب اصفهان حل شود، با توجه به این که هیچ اقدامی انجام نشده و مشکل پابرجاست؛ نمایندگان اصفهان استعفای خود را به رئیس مجلس تقدیم کردند.
در نامه استعفا خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: همانطوری که مستحضرید و در یک مورد در حضور جنابعالی با وزیر محترم نیرو، مشکلات آب در استان اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، متاسفانه با وجود این که آقای رئیس جمهور در فعالیت های تبلیغاتی انتخاباتی، احیای زاینده رود را در حضور مردم اعلام و سال ها از آن قرار می‌گذرد، احیای زاینده رود که هیچ، سازمان برنامه و بودجه علیرغم پیگیری بسیار زیادی که انجام شد حتی از گذاشتن اعتبار در ردیف مرتبط با تامین آب شرب (که در سال جاری تا مرز بحران پیش رفت) خودداری کرده، لذا در صورتیکه حداقل نتوانیم حق مردم استان و ... چندین میلیونی را برای تامین آب شرب آن ها از طریق این دولت تامین نماییم دلیلی برای حضور در مسوولیت نمایندگی نمی‌بینیم و ما امضا کنندگان زیر استعفا خود را تقدیم و از زمان تقدیم در حضور در صحن و کمیسیونها خودداری تا تکلیف مشخص گردد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر