جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 45238
تاریخ انتشار: 13 آذر 1397 16:23
مایک پامپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده که در بروکسل به سر می‌برد، در سخنانی اتهامات دولت آمریکا علیه ایران را تکرار کرد.
به گزارش راه امروز: مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده که در بروکسل به سر می‌برد، در سخنانی اتهامات دولت آمریکا علیه ایران را تکرار کرد. وی مدعی شد که ایران پس از حصول توافق هسته‌ای، به جامعه بین‌المللی نپیوست و پول‌هایی را که از این توافق به دست آورده بود به تروریست‌ها و دیکتاتورها اختصاص داد. از جمله دیگر ادعاهای وزیر امور خارجه دولت ترامپ این بود که ایران به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص برنامه هسته‌ای خود دروغ گفته و از تحریم‌های سازمان ملل گریخته است.
مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده که در بروکسل به سر می‌برد، در سخنانی اتهامات دولت آمریکا علیه ایران را تکرار کرد. وی مدعی شد که ایران پس از حصول توافق هسته‌ای، به جامعه بین‌المللی نپیوست و پول‌هایی را که از این توافق به دست آورده بود به تروریست‌ها و دیکتاتورها اختصاص داد.
وزیر امور خارجه آمریکا ایران را متهم کرد که تعدادی گروگان آمریکایی در اختیار دارد و به قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد بی‌اعتنایی کرده است. از جمله دیگر ادعاهای وزیر امور خارجه دولت ترامپ این بود که ایران به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص برنامه هسته‌ای خود دروغ گفته و از تحریم‌های سازمان ملل گریخته است.
پمپئو در ادامه ادعای اخیر خود در خصوص آزمایش یک موشک بالستیک توسط ایران را تکرار کرد و آن را نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل خواند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر