پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: 45232
تاریخ انتشار: 13 آذر 1397 14:26
روحانی خبر داد

افزایش ۲۰ درصدی حقوق

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در بودجه 98 کالاهای اساسی مردم را با قیمت مناسب تضمین خواهیم کرد، گفت: در بودجه 98 حقوق‌بگیرانی که حقوق ثابت داشته و در فشارند در حد توان و امکان به آن‌ها کمک می‌کنیم و حقوق همه حقوق‌بگیران و بازنشستگان را 20 درصد اضافه خواهیم کرد.
به گزارش راه امروز: رئیس‌جمهور از تقدیم بودجه 98 به مجلس در 25 آذرماه امسال خبر داد و گفت: در این بودجه 433 هزار میلیارد تومان برای بودجه عمومی سال آینده کشور پیش‌بینی کردیم و با همت و ایثار مردم و با وحدت دولت و ملت و تلاش نمایندگان مجلس، انشاءالله این بودجه علی‌رغم میل آمریکا مصوب و اجرا خواهد شد.
او با بیان اینکه در بودجه 98 کالاهای اساسی مردم را با قیمت مناسب تضمین خواهیم کرد، گفت: در بودجه 98 حقوق‌بگیرانی که حقوق ثابت داشته و در فشارند در حد توان و امکان به آن‌ها کمک می‌کنیم و حقوق همه حقوق‌بگیران و بازنشستگان را 20 درصد اضافه خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه در بودجه سال آینده برای اشتغال مردم، برای حرکت تولید و کشاورزی و خدمات در سراسر کشور تلاش خواهیم کرد،‌ تاکید کرد: ما همچنین در سال آینده شاهد یک تحول بسیار خوب در زمینه مسکن خواهیم بود تا نگرانی‌های مردم برای مسکن‌دار شدن خانه‌اولی‌ها و همچنین بافت‌های فرسوده را تأمین کنیم‌.
او با بیان اینکه با "فقر مطلق" مبارزه خواهیم کرد، ابراز داشت: به تمام وعده‌هایی که در انتخابات سال 96 به شما ملت بزرگ ایران دادم، عمل کرده و از وعده‌مان عقب‌نشینی نخواهیم کرد. آنچه به مردم قول دادیم، عمل خواهیم کرد، البته شرایط ما، شرایطی است که هماهنگی، وحدت، انسجام باید بیش از گذشته در میان ما مردم باشد. با انسجام و وحدت از این مشکل و معضل تاریخی عبور خواهیم کرد.
رئیس‌جمهور با تاکید براینکه "کشور در بحران نیست و در بحران نخواهد بود"، گفت: ابر تورم، ابر بیکاری ما را تهدید نخواهد کرد، عده‌ای به ناروا و نادانسته این حرف‌ها را در روزنامه‌ها و تبلیغات نزنند. ما مشکلاتی داریم و باید مشکلات را مردم ما بدانند و دست به دست هم داده و از مشکلات عبور کنیم.
حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: یک مقدار فشارها کمتر شده ولی باید کار بسیار زیادی انجام بگیرد تا فشار در زندگی از دوش مردم برداشته شود، امید ما این است که روند و رشد این تورم صعودی را کاهش دهیم، یک مقدار مردم آرام‌تر باشند و در برابر دشمنان‌مان بایستیم و بتوانیم به پیروزی نهایی دست پیدا کنیم.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر