چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 45135
تاریخ انتشار: 07 آذر 1397 18:12
رونالدو یک بار دیگر اوج گرفت. او با عملکرد خوب خود توانست بسیاری از کارشناسان را متقاعد کند که دوران جدیدی برای او آغاز شده و جهان فوتبال باید منتظر ششمین تاجگذاری (کسب توپ طلا) او باشد.
به گزارش راه امروز: برد دیشب یونتوس مقابل والنسیا ضمن انتقام رونالدو از این تیم، رکورد جدیدی را در کارنامه فوتبالی این ستاره پرتغالی به ثبت رساند. او توانست به رکورد ۱۰۰ پیروزی در لیگ قهرمانان دست پیدا کند. بعد از حواشی زیادی که در اوایل فصل گریبان‌گیر او شده بود، بسیاری از کارشناسان فوتبالی معتقد بودند که دوران فوتبالی او به پایان رسید است.
اما رونالدو یک بار دیگر اوج گرفت. او با عملکرد خوب خود توانست بسیاری از کارشناسان را متقاعد کند که دوران جدیدی برای او آغاز شده و جهان فوتبال باید منتظر ششمین تاجگذاری (کسب توپ طلا) او باشد.
«ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی تیم یوونتوس با اشاره به عملکرد «کریستیانو رونالدو» مهاجم پرتغالی تیمش که پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته یووه مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا، به نخستین بازیکن با رکورد ۱۰۰ پیروزی در این رقابت‌ها تبدیل شد، تاثیرات وی را بر قوای هجومی قهرمان سری آ. ایتالیا مورد تحسین قرار داد.
به گزارش ایرنا، رونالدو پس از اینکه در نخستین بازی لیگ قهرمانان اروپا در ماه سپتامبر مقابل والنسیا با پیراهن یوونتوس با دریافت کارت قرمزی جنجال برانگیز از زمین بازی اخراج شد، به یکباره به اوج رسید و تمام سیلندر‌های موتور قدرتمندش را به کار گرفت.
برنده ۵ بار توپ طلا در ۳ دقیقه ابتدایی بازی شب گذشته ۲ موقعیت گلزنی در اختیار داشت تا بتواند آمار کلی گل‌های زده خود را در لیگ قهرمانان آسیا به ۱۲۱ برساند.
آلگری در این باره اظهار داشت: رونالدو به ما حس امنیت و اعتماد به نفس هدیه داد، اساس و شالوده تیم همان ترکیب فصل گذشته است؛ ما رشد کردیم و در به گردش در آوردن توپ سرعتمان بیشتر شده است، اما با تمام این تفاسیر ما کریستیانو رونالدو را داریم.
چرا باید منتظر ششمین توپ طلای رونالدو باشیم؟
وی ادامه داد: تیم به طور مدارم در حال پیشرفت است و بازیکنان توپ را به سرعت و تعداد پاس‌های بیشتری به گردش در می‌آورند.
فوق ستاره پرتغالی که تابستان سال جاری از رئال به جمع یوونتوسی‌ها پیوست، پس از کسب چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با کهکشانی‌ها و یک قهرمانی با منچستریونایتد حالا ششمین قهرمانی دوران فوتبالی خود را با بانوی پیر هدف گرفته است.
این در حالی است که قهرمان سری آ. ایتالیا، به دنبال سومین قهرمانی خود در این رقابت‌ها از سال ۱۹۹۵ به بعد است؛ آن‌ها فصل گذشته در مرحله یک چهارم توسط رئال مادریدی که آن زمان از خدمات استثنایی رونالدو بهره‌مند بود، از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.
ستاره ۳۳ ساله یووه در بازی شب گذشته مقابل والنسیا در دقیقه ۵۹ پاس تک گل بازی را برای «ماریو مانژوکیچ» فراهم کرد تا مهاجم کروات این تیم سومین گل خود را در این دوره از رقابت‌ها به ثمر برساند.
یوونتوسی‌ها برای راهیابی به مرحله یک هشتم تنها یک امتیاز از بازی شب گذشته نیاز داشتند و پیروزی آن‌ها به همراه برد دقایق پایانی شیاطین سرخ مقابل یانگ بویز بدین معنا است که والنسیا باید با رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا وداع کند.
در این بین، «جورجو کیه لینی» کاپیتان یوونتوس اظهار داشت: اتحاد ما را می‌توانید حتی در خط حمله و در میان مهاجمان به وضوح ببینید؛ هر سه آن‌ها (رونالدو، مانژوکیچ و دیبالا) تمام توان خود را برای بازی و تیم می‌گذارند و اگر به همین منوال ادامه دهیم بدون شک شرایط برایمان آسان‌تر خواهد شد.
تمجید‌ها از رونالدو به بازیکنان و سرمربی خودی محدود نشد و «مارچلینو گارسیا» سرمربی والنسیا نیز لب به تحسین فوق ستاره پرتغالی گشود: «سرنوشت بازی با نمایش فوق العاده کریستیانو مشخص شد».
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر