جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 45053
تاریخ انتشار: 04 آذر 1397 15:27
هر یورو که در آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۴ هزار و ۵۹۵ تومان فروخته می‌شد، امروز با کاهشی حدود ۸۰۰ تومانی بین ۱۳ هزار و ۷۱۰ تومان تا ۱۳ هزار و ۷۷۵ تومان معامله شد.
قیمت دلار آمریکا امروز با کاهشی حدود ۶۰۰ تومانی نسبت به روز پنجشنبه ۱۲ هزار و ۱۰۰ تا ۱۲ هزار و ۱۵۰ تومان در بازار معامله می‌شود.
به گزارش تسنیم، در حالی که هر دلار آمریکا روز پنجشنبه ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان معامله می‌شد، امروز در برخی صرافی‌ها از جمله صرافی ملی از ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۱۲ هزار و ۱۵۰ تومان (تا لحظه تنظیم این خبر) داد و ستد شد.
همچنین هر یورو که در آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۴ هزار و ۵۹۵ تومان فروخته می‌شد، امروز با کاهشی حدود ۸۰۰ تومانی بین ۱۳ هزار و ۷۱۰ تومان تا ۱۳ هزار و ۷۷۵ تومان معامله شد.
ارز مسافرتی ۵۰۰ تومان ارزان شد
یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به هفته گذشته حدود ۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.
شعب ارزی بانک‌ها در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو به سایر کشور‌ها ارائه می‌کنند که نرخ آن در شعب ارزی بانک‌ها ۱۳ هزار و ۶۷۷ تومان است. این نرخ امروز نسبت به هفته گذشته حدود ۵۰۰ تومان کاهش داشته است.
نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته ÷یش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.
بر اساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۴۵۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۶۰۰ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۶ هزار تومان است.
برچسب ها: دلار ، يورو
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر