جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 45052
تاریخ انتشار: 04 آذر 1397 15:02
علیرغم تلاش‌های فراوان خبرنگار فارس برای مشخص شدن دلایل گرانی بسترن B30 خودروسازی بهمن موتور، مدیرعامل این شرکت حاضر به ارائه توضیحات در این رابطه نشد و به مسئولان این شرکت هم اجازه مصاحبه نداد.
خودداری و ممانعت مدیرعامل بهمن موتور از ارائه توضیح در رابطه با افزایش قیمت بسترن
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به دنبال افزایش قیمت خودرو بسترن b30 به  بیش از 124 میلیون تومان، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با طرح سوژه «گرانی خودرو برای خریداران حواله خودروی گروه بهمن» خواستار پیگیری این موضوع شدند.
به گزارش فارس، این گروه خودروسازی پس از تاخیر در تحویل خودروهای بسترن b30 در دعوت‌نامه ارسالی به مشتریان بهای رسمی این خودرو را  برای تحویل حواله‌های شهریور و مهر ۹۷ مبلغ 106 میلیون 800 هزار تومان اعلام کرده است و هفته گذشته هم بهای رسمی این خودرو را برای حواله‌های آذرماه به 124 میلیون و 300 هزار تومان رسانده است. 
این افزایش قیمت برای خودروهای بستر B30 در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو در زمان ثبت نام مشتریان در تیرماه  سال جاری حدود 68 میلیون تومان بوده است. 
در پی این افزایش قیمت و با توجه به درخواست‌های مکرر مخاطبان سامانه «فارس من»، دلایل این افزایش قیمت را از روابط عمومی این گروه خودروسازی پیگیری  و از آنها خواسته شد، تا با ارائه توضیحاتی به مخاطبان فارس من که همان مشتریان و خریداران خودرو بسترن از این گروه خودروسازی بوده‌اند، دلایل این افزایش قیمت را شفاف سازی کنند که متاسفانه هیچ‌گونه پاسخی از سوی این شرکت اعلام نشد. 
روابط عمومی این گروه خودروسازی به فارس اعلام کرد که فعلا مدیرعامل شرکت تمایلی به مصاحبه و ارائه توضیحات ندارد. 
خبرنگار فارس پس از اینکه برای چندمین بار پاسخ منفی روابط عمومی این گروه خودروسازی را شنید، با تماس مستقیم با یکی از مسئولان این گروه خودروسازی خواستار ارائه توضیحات و دلایل این افزایش قیمت شد که این مقام مسئول در این گروه خودروسازی هم اعلام کرد که مدیرعامل اجازه مصاحبه در این رابطه را نداده است . 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر