جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 44725
تاریخ انتشار: 02 آبان 1397 13:52
جهانگیری نفر دوم دولت است؛ همه اعضاء دولت باید با ایشان هماهنگ باشند

واعظی: از جهانگیری سواستفاده شد

واعظی؛ رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره شایعه استعفای اسحاق جهانگیری از معاونت اول نیز تصریح کرد: آقای جهانگیری نفر دوم دولت است و از قدرت وی کم نشده است. مطبوعات از صحبت آقای جهانگیری استفاده کرده و جفا کردند.
رئيس دفتر روحاني گفت: خوشبختانه از زمان معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس، آنها جلسات متعددی با نمایندگان داشتند و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند. پیشرفت‌های خوبی را در این حوزه داشته‌ایم و امیدوارم وزرای پیشنهادی رای لازم را کسب کنند. 
 واعظی؛ رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره شایعه استعفای اسحاق جهانگیری از معاونت اول نیز تصریح کرد: آقای جهانگیری نفر دوم دولت است و از قدرت وی کم نشده است. مطبوعات از صحبت آقای جهانگیری استفاده کرده و جفا کردند. اینکه من بگویم در آینده کسی استعفا نمی‌دهد، درست نیست، اما استعفای آقای شریعتمداری در هفته گذشته درست نبود بلکه ایشان به خاطر شرایط جابجایی باید استعفا می‌داد. 
به گزارش ایلنا، سید محمود واعظی ظهر امروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره جزییات بسته حمایتی دولت که امروز در جلسه کابینه مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد، گفت: در شرایط فعلی برای استفاده از همه ابزارها و برای اینکه با مشکلات اقتصادی طبقه‌ای که گرانی‌های اخیر به آنها فشار می‌آورد، همرای داشته باشیم، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است. وی ادامه داد: در جلسه امروز هیات دولت همه ابعاد این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و مورد تصویب قرار گرفت. وزارت کار مسئولیت اجرایی این کار را پس از بررسی‌ها و نهایی شدن برعهده دارد که امیدواریم پس از نهایی شدن روندها، جزییات را به اطلاع مردم برساند. 
سرپرست نهاد ریاست جمهوری درباره رای‌آوری وزرای پیشنهادی در مجلس اظهار داشت: کاری که در ریاست‌جمهوری صورت گرفت و براساس مطالعاتی که آقای رئیس‌جمهور انجام دادند و همچنین مشورت‌هایی که با گروه‌ها و صاحبنظران آن حوزه‌ها انجام شد، تلاش شده تا در شرایط موجود در کشور بهترین‌ها انتخاب شوند. خوشبختانه از زمان معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس، آنها جلسات متعددی با نمایندگان داشتند و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند. پیشرفت‌های خوبی را در این حوزه داشته‌ایم و امیدوارم وزرای پیشنهادی رای لازم را کسب کنند. 
واعظی درباره شایعه استعفای اسحاق جهانگیری از معاونت اول نیز تصریح کرد: آقای جهانگیری نفر دوم دولت است و از قدرت وی کم نشده است. مطبوعات از صحبت آقای جهانگیری استفاده کرده و جفا کردند. اینکه من بگویم در آینده کسی استعفا نمی‌دهد، درست نیست اما استعفای آقای شریعتمداری در هفته گذشته درست نبود بلکه ایشان به خاطر شرایط جابجایی باید استعفا می‌داد. وی درباره حضور حضور وزیر سابق کار در جلسات رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: آقای ربیعی به بنده در دفتر رییس‌جمهور کمک می‌کند تا ارتباط رییس‌جمهور با اقشار مختلف و دانشگاهیان بیشتر شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر