سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: 44687
تاریخ انتشار: 28 مهر 1397 13:32
عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور خبر داد، آقای ویسه در نامه یا به رئیس جمهور از فهرست گزینه های پیشنهادی برای وزات صنعت انصراف داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا هاشم‌زایی درباره گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت صمت گفت: هفته پیش چهار گزینه را برای این وزارتخانه به کمیسیون صنایع و معادن مجلس معرفی کردند که سه تن از آنان آقایان نجفی، ویسه و رحمانی بودند.
وی تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن دو گزینه یعنی نجفی و ویسه را مناسب دانست اما آقای ویسه در نامه‌ای به رییس‌جمهور با ذکر دلیل انصراف داد.
نماینده مردم تهران عنوان کرد: قبل از این هم ما در جمع نمایندگان بحث‌هایی درباره این وزارتخانه داشتیم که نجفی را گزینه مناسبی می‌دانستیم، اما باید دید سیاست رییس‌جمهور نیز همین باشد یا نه.
وی با بیان اینکه در بین این چهار گزینه زمینه رای نجفی بهتر و مناسب‌تر است تاکید کرد: آقای نجفی قبلا در حوزه صنایع حضور داشته و فردی صنعتی است.
این نماینده اصلاح‌طلب مجلس به ایلنا اظهار کرد: من شنیده بودم که یک هفته قبل قرار بوده چهار گزینه برای چهار وزارتخانه معرفی شوند و به دلایلی که استقبال از این چهارگزینه مثبت نبود و این در مصاحبه‌ها و زمزمه‌های نمایندگان هم دیده می‌شد به همین دلیل رییس جمهور این معرفی‌ها را یک هفته عقب انداخت.
هاشم‌زایی افزود: من امروز شنیدم که رئیس‌جمهور روز یکشنبه بیش از دو گزینه را به مجلس معرفی نخواهد کرد که گزینه‌های وزارت اقتصاد و کار معرفی می‌شوند و معرفی گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی و صنایع و معادن به زمانی دیگر موکول خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر